Gå til innhold

Kommer muslimene til å ta over verden?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så må jeg legge til at det er en utsøkt glede å få være deltaker i enda en omentrentlig tråd fra kakestykke.

:)

Etter å ha deltatt i en del av trådene hans så har jeg funnet det best å anvende samme taktikk som amrikanerne prøvde å innføre mtp. narkotika på 80-tallet

JUST SAY NO!

:p

Lenke til kommentar
Jeg husker ikke hva han heter, men en kjent klarsynt mann som levde for hundrevis av år siden forutså begge verdenskrigene samt 11. september. Det neste som vil skje er at muslimene vil ta over verden. Har han rett?

 

Du tenker på 11. sept 1973?

Og nei, jeg tror aliens kommer til å ta over verden; hvis de er raske nok til å komme hit. Ellers skal vi nok sørge for at det ikke er noe igjen å ta over.

Lenke til kommentar
Dette bør jo være sant. Jeg mener, når du klarer å forutset at det skal bli født en østerriker med bart som skal hete Hissler og prøve å utrydde alle jøder, så har du litt peil.

Det er nok bare folk som har tolket det dithen.

 

I en undersøkelse for et par år siden så leste noen opp en av Nostredamus' tekster som sies å handle om Twin Towers og spurte om de trodde det var Twin Towers det handlet om. Nesten samtlige svarte ja.

 

Så spurte de en annen gruppe om de mente den handlet om blitzbombingen av London under WW2 (uten å nevne Twin Towers selvfølgelig). Nesten samtlige av den andre gruppen svarte ja på det.

 

Moralen er at man finner det man leter etter i de tekstene. Uansett hva man leter etter.

Omtrent som med bibelen :)

Lenke til kommentar

Hissler? Hva kalte han Pinochet da? Pinocchio?

Men om muslimene skal ta over verden, så er det jo ikke noe å bekymre seg for. Siden både Hissler og Pinocchio er forutsett, er det intet vi kan gjøre for å forhindre det. For om vi skulle gjøre det, ville spåmannen ha tatt feil, og hele verden ville kollapse inn i seg selv. Så bare slapp av, ellers titter vi inn i en event horizon før vi vet ordet av det.

Lenke til kommentar
Dette bør jo være sant. Jeg mener, når du klarer å forutset at det skal bli født en østerriker med bart som skal hete Hissler og prøve å utrydde alle jøder, så har du litt peil.

Det er nok bare folk som har tolket det dithen.

 

I en undersøkelse for et par år siden så leste noen opp en av Nostredamus' tekster som sies å handle om Twin Towers og spurte om de trodde det var Twin Towers det handlet om. Nesten samtlige svarte ja.

 

Så spurte de en annen gruppe om de mente den handlet om blitzbombingen av London under WW2 (uten å nevne Twin Towers selvfølgelig). Nesten samtlige av den andre gruppen svarte ja på det.

 

Moralen er at man finner det man leter etter i de tekstene. Uansett hva man leter etter.

Omtrent som med bibelen :)

 

Ligger denne beskrivelsen av 911 på nettet?

Lenke til kommentar
Jeg husker ikke hva han heter, men en kjent klarsynt mann som levde for hundrevis av år siden forutså begge verdenskrigene samt 11. september. Det neste som vil skje er at muslimene vil ta over verden. Har han rett?

 

Nei. Gud kommer til å steppe inn før de klarer det.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Hvis ikke allah er større og sterkere ;)

 

Det er han ikke.

 

Fra kødd til alvor, siden jeg ikke tror på noen Gud. Jeg ser helt ærlig ikke bort fra at Muslimene kan komme til å ta over mesteparten av verden etterhvert. At det kommer til å bli en krig etterhvert med Kristne mot Muslimer ser jeg ihvertfall på som ganske sikkert. Når det skjer derimot, det har jeg ikke noen formening om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...