Gå til innhold

Er haze utsatt eller hva?

Nimrad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan kanskje være glade for at det ble utsatt. Prøvde en pre-release og ble mildt sagt kjempeskuffet. Massevis av bugs og framedrops, dårlig AI, elendig kjøretøymotorikk.

Eneste positive jeg så var skuddvekslingene og at våpnene var meget heftige! :)

Skrevet
Man kan kanskje være glade for at det ble utsatt. Prøvde en pre-release og ble mildt sagt kjempeskuffet. Massevis av bugs og framedrops, dårlig AI, elendig kjøretøymotorikk.

Opplevde det samme med den builden jeg prøvde på Games Convention. Var ikke bra greier.

Skrevet

Opplevde det samme med den builden jeg prøvde på Games Convention. Var ikke bra greier.

Enig med dere to. Spillet virka elendig når jeg prøvde det på electroworld i Lillestrøm.

Skrevet

Ja, spillet var preget av dårlig framerate, mye bugs, hakking, samt ekkel og stressende fargevalg. Jeg hadde mye forventninger til Haze, men ble slått rett i bakken etter å ha prøvd det. Fyfaen, det var skuffende opplegg. I tillegg var grafikken kjedelig, og mye på skjermen virket kantete og stygt. AA var fremmedord.

Skrevet

Det blir nok bedre, har stor tro på haze =) Er jo ment til å være en halo killer, ikke at det blir så vanskelig etter min mening men =)

Og det at det kommer til å ha coop gjør det så mye bedre, spill kan være ganske dårlige men coop gjør det morsomt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...