Gå til innhold

Gjett hvilken fotballstadion!


bruno99

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, skal ta en lettere.

Men det kunne jo vært en fyr fra Norge som hadde strandet på New Caledonia, og han hadde kanskje klart den. Svaret var Stade Numa-Daly.

 

Ny.

Hint: Øst-Europa, "norsk navn på stadionen eller et norskt ord", navnet kan være en motorisert ting, kapasitet under 20 000 ifølge worldstadiums.com

post-108666-1199463752_thumb.jpg

Endret av 1r9b1k7
Lenke til kommentar
Ja, skal ta en lettere.

Men det kunne jo vært en fyr fra Norge som hadde strandet på New Caledonia, og han hadde kanskje klart den. Svaret var Stade Numa-Daly.

 

Skulle jo akkurat til på skrive det! Trodde du VIRKELIG noen skulle klare det, eller bare søkte du rundt på worldstadiums for å finne den vanskligste du kunne finne?

Lenke til kommentar

Trodde selvfølgelig ikke det! Men det kunne jo hende. Akkurat som at jeg hadde vunnet 10 milloner i lotto.

Nei, jeg søkte faktisk ikke på worldstadiums, jeg brukte google earth og brodern sa stopp mens jeg surret rundt på kloden, og fant først landet og så en av de størst stadioene via søking på google.

Lenke til kommentar

Ja, er ikke lende siden Bayern Muchen brukte den, designen i taket skal forestille alpene, leste om det på skolen i tysken en gang :p

 

Denne stadion forventer jeg ikke at alle kan navnet på, kunne det faktisk ikke selv før jeg lese det nå, så jeg krever bare navnet på klubben som spiller sine hjemmekamper der

post-129814-1199470303_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...