Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg

Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pivotal er en ganske smart person, noe som synes ved å være kritisk til religion. Han er fan av House M.D, og interesser seg for fysikk og kjemi.

Han er 20 år gammel og fra Oslo.

Skrevet (endret)

Tufte har en spesiell lidenskap til Tufte IL og betegner seg selv som smart, til tider nerd. Men han er en viktig brikke i vennekretsen.

Endret av EvenUSA92
Skrevet (endret)

EvenUSA92 er en 17 år gammel gutt som liker Pokémon(don't we all?) og gaming. Han er bosatt i USA og er utvekslingstudent. Han har god klestil og ser på seg selv som omtenksom og snill.

Endret av Shoegazer
Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Gutt som i en periode hadde vanskelig for å lage seg en ordentlig avatar. :p

Mer enn det vet jeg ikke.

Skrevet (endret)
Gutt som i en periode hadde vanskelig for å lage seg en ordentlig avatar. :p

Mer enn det vet jeg ikke.

Du må huske godt da :p Husker jeg slet i starten å lage en avatar av det umulige; en pære, halogenpære som attpåtil skulle være uten lys.

Epletyv:

Av og til se er hun der jeg er, i DNFK. Kommer ofte med enkle små kommentarer. Mer vet jeg ikke, borsett fra at hun er født i 92 og har sansen for Spotify.

Endret av HalogenpereUtenLys
Gjest Anonym konto
Skrevet

Vet dessvere ingenting...

Skrevet

Prophet.. Sett han utallige ganger, men vet ikke så mye annet enn at han er fast kunde hos Dealextreme, og har en stor interesse for lasere :)

Eller tviler jeg på fødselsdatoen i profilen. :p

Skrevet

Epletyv er ei søt jente av årgangen 1992. Hun er fra Lørenskog og spiller golf på fritiden. Hun hadde en kjæreste ved navn Borris, og var derfor en bekjent av noen jeg kjenner. Verden er liten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...