Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg

Rescue me

Anbefalte innlegg

Skrevet

Underpants:

Ein artig kar frå Oslo Aust som er oppteken av språk og musikk. 93-modell.

Ein god eigenskap han har (etter mine intrykk), er at han ikkje lagar seg so lett fordommar om andre :thumbup:

Er òg villig til å prøve nye og spanande matrettar, sjølv om dei for mange ikkje høyres so tiltrekkande ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kalvegodt:

God venn av Schnell og støtter mesteparten av det Schnell sier og tror på. Mange ser på han som broren til Schnell og også et lite troll. Han bor i Sogn og Fjordane og skriver nynorsk.

Skrevet

Addan har jeg ikke støtt på i diskusjoner foreløpig, så det eneste jeg vet om ham er hva jeg kan konkludere fra signatur og avatar; H*n er Led Zeppelin-fan.

Og det er jo et godt utgangspunkt. :)

Skrevet

Schjellin:

Jeg har ikke sett så mye til deg. Har sett deg litt i Konsoll - Sony, tror jeg. Du spiller Wow, og har mange innlegg i Wow-forumet.

Skrevet (endret)

n4w:

Brukernavnet ditt tyder "nei" og står i stil med korleis du snakkar i forumkaféen. Du vil ha ein AC/DC lær-lommebok(?).

Meir veit eg ikkje bortsett frå at du virke morosam og hyggeleg.

Red: lol

Red2: Liker anime. Det er pluss. :D

Endret av Underpants
Skrevet (endret)

Underpants har nådd sitt "klimaks" innenfor bokmål grammatikk og forsøker å skrive nynorsk. Han drikker et par liter appelsinjuice om dagen og er fornøyd med det. Han føler at Eplefe fornærmer han etc etc

Noes...

Oddvar knus hete ikke Oddvar, det jeg vet.............. *yawn*

Endret av chokke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...