Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg


Rescue me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker pupper (kikker på den brystfagre tråden), og ser ut til å eie pilotbriller.

 

Fæl kjetter som jobber med IT for Statoil. Han liker (likte?) WoT og har røyka sin del. :)

 

Vill gjetning og løgn!!

 

Her er mine virkelige "personlige" fakta:

 

Mutualist, utilitarist, hedonist, rasjonalist, politisk sekterist, aktivist, marxist, sosialist, kommunist, agnostisist, ateist, altermondialist, realist, nominalist, masochist, dendrofilist (..), pessimist, immoralist, kausalist, determinist, humist, relativist, subjektivist, pragmatist, rasjonell egoist, narsissist, nihilist, absurdist, perfeksjonist, reduksjonist, sofist, skeptisist, mm.

 

Ellers liker jeg småpiker ved navn Ingvild (og trær, jmf. over), totalitære ledere, generelt sett røde ting og småfeite filosofer med store ideer.

 

Last but not least: antikke komikere med fake bart, og Skien VGS ftw!

 

Jepp, jeg er en kompleks fyr - litt issues, men ikke mer enn andre stormannsgale kommunister (...)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan vel likegjerne lage en liten introduksjon av meg selv, mens jeg sitter her sykemeldt og kjeder meg.

 

Jeg er ei jente født i '90 og som er bosatt i Akershus.

Til høsten så håper jeg at sykemeldinga er ute, slik at jeg endelig kan få starta på forkurset til ingeniørfag ved HiO. Planen er da å bli dataingeniør.

Er veldig glad i pc-spill, og det går for det meste i MoH, CoD, F.E.A.R, Dragon Age, Mass Effect og Crysis, også drev jeg å spilte en god del WoW før. Slutta like etter Cataclysm kom ut siden jeg syntes det ble litt kjedelig ettersom raidene var litt for lette. (Nå skal det sies at jeg var i en av serverns top 3 guilds, og vi var førstemann på lista en god stund ettersom vi tok Heroics jævla fort. Så, eh, ja.) Uansett, WoW er jeg ferdig med, og det var morro så lenge det varte. Hender jeg spiller CSS med noen venner også.

-Utenom pc-spilling så har jeg alltid vært veldig glad i å fotografere. Men våren 2010 ble kameraet mitt knust, og jeg har ennå ikke hatt råd til å reparere det.

-Er også godt interessert i psykologi - og psykolog er egentlig drømmeyrket, men veldig urealistisk. Men driver å hobbyleser psykologi når det passer meg.

-Noe av det beste jeg vet, er når alle vennene samles (noe som ikke skjer lenger) og vi har film/spill-kveld med masse godt å eta og drikke på. Altså, jeg er veldig glad i å være sosial. Er ikke noe særlig til party-menneske, men synes hjemmefester kan være koselig iblant, og det kan være morro å dra ut en sjelden gang på byen og få rista løs selvom jeg ikke eier rytme.

-Også glad i å lese, og favorittforfatteren min er Knut Hamsun - derav signaturen min. Greia med at den er på engelsk er vel egentlig fordi jeg brukte det som signatur på div. engelske forum også. Dessuten er jeg halvt engelsk, so why not?

-Musikalsk kan man vel også nevne at jeg er. Spilte klarinett i 12 år, inntil jeg hadde en mandeloperasjon. Etter den lange pausinga med spilling, så ble det til at jeg ikke tok det opp igjen, noe som er litt synd. Det er fantastisk å sitte midt inne i et krops som spiller fantastisk bra, og så spille movie-themes. Husker ennå hvor deilig det var å sitte midt inne i all musikken når vi spilte f.eks Pirates of the Caribbean. Herlich! Jeg er også selvlært på piano, hvor jeg liker best å spille klassisk musikk. Men jeg kan jo ingen ferdige låter, siden jeg ikke klarer å fullføre noe som helst.

Er også veldig glad i å synge, og synes derfor synd på naboene mine.

 

Sikkert masse mer jeg kan ramse opp, dere får eventuelt bare spørre meg om det er noe dere lurer på mer.

Lenke til kommentar

Mr. Graves har bilde av en skuespiller jeg aldri husker navnet på. Jeg mener jeg har sett han i MoV, eller kanskje det var i musikk, nei, var det film? Jeg husker ikke. Uansett, opprettet han brukeren sin samme dag som 61 mennesker ble drept av en bombe i India. Wonder why? :ninja:

Lenke til kommentar

What?! :!: Eg kjem ikkje i frå nord! :p Eg bur i Stavanger! :p

TMB har eg stort sett observert i 4chan-tråden, ellers har eg inntrykket av at han er vel kjent med pc-spel.

Pluss at du er i skyrim-tråden? :wee::love:

Og det at du veitt at eg likar dubstep betyr at du er i dubstep-tråden og! Men eg ser deg sjeldan der? Eller er det bare meg som er frykteleg dårleg til å få med meg ting? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...