Gå til innhold

[HATE] COD4 Klan for Ps3 - Avsluttet.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uff, jeg må skjerpe meg litt.. Sånn i forhold til å bli sur hvis jeg spiller dårlig.. Presterte å ødelegge kontrollen i går.. Jaja, har da en igjen.. :roll:

 

du spilte knallbra igår du da..

Hadde fått i meg en six pack med guinness halvlitere jeg . Fikk jo såvidt positiv score :(

Ble så JÆVLIG frustrert i de 2 siste sabotage matchene vi tok. Pga de 2 jævlene som

var på prestige for 5 gang. De eide så sinnsykt. Begge 2 hadde vel jevnt 30+ kills og 2-4 deaths liksom.

 

Hater sånne imba folk. Føles ut som de jukser nesten. DE dreper meg tilogmed når jeg spotter de først og banker

50 kaliber inn i brystet dems. Jævla Juggernaut perk. ARGH!!!!!! Rett før kontrollern min gikk i veggen også.

 

Free for all fikset jeg ihvertfall ikke hahaha. Føler meg så n00b når jeg spiller FFA. Er alltid der det ikke er action hehe

 

btw Så savner jeg mic blant medlemmene. man må kommunisere når man spiller som klan. Hvis ikke bilr man jo

kun randoms med samme klan tag bare :/

Lenke til kommentar

Tja... Må ha vært når jeg ikke spilte med deg jeg ble så sur da :p Klokka var vel 04.00, og man blir fort sur når man er trøtt! Hehe.. Men har da en til, så verden består!

 

Som sagt har jeg bestilt mic, og ser frem til å chatte med de få som har :- )

Endret av braxboy
Lenke til kommentar
Tja... Må ha vært når jeg ikke spilte med deg jeg ble så sur da :p Klokka var vel 04.00, og man blir fort sur når man er trøtt! Hehe.. Men har da en til, så verden består!

 

Som sagt har jeg bestilt mic, og ser frem til å chatte med de få som har :- )

 

Håper du får mic`en snart. Kommer an på posten da

Blir mye lettere å være sniper når jeg har noen som kan lokalisere hvor fienden kommer fra.

Hele greia med kommunikasjon løfter spillet til uante dimensjoner. hehe

 

BTW så har jeg forandret totalt mening om Search & Destroy etter å vært hos en av eierne for 1337gaming

serverne til PC ( Beste COD4 PC serverne i norge atm ).

de har en imba klan som kun spiller S&D mot andre klaner.

Det så dritfett ut når det var klanmatcher. Men random S&D suger.

 

Gameplayet er så mye raskere på PC at det var rart å spille PS3 igjen, hehe.

Kanskje jeg skal sette sensitivity på hakket over High hehe

Lenke til kommentar

Når jeg og Braxboy får oss mic, og begynner å trene dere lit mer seriøst, så skal vi få en god klan:)

 

Noen som skal spille i kvell?

 

 

 

Btw. Kan de som ikke har meg (skyax) og Braxboy på vennelisten, legge oss til?

Viktig at vi har alle i klanen på vennelisten, sånn at det blir lettere å invitere alle når vi setter opp en kamp/trening.

 

Hadde vert greit om dere la meg til på MSN også.

Endret av Skyax
Lenke til kommentar

Helt enig med Skyax! Vi MÅ ha alle på vennelista vår for at vi skal få invitert dere!

Kan også legge til meg på msn, finner adressen på forumet :)

 

Skal spille i kveld jeg vett!! Er på lan hos fetteren min, og vi skal spille COD! Han heter hagen_dime, dere har sikkert sett han online!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...