Hollund Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Heia plass til fleire i clanen? Er rank 49 har ikkje mic. Nick Hollund Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Velkommen til Hollund og JAG1980. Nå er vi 16 stk.. noen som har noen formeninger om hvor vi setter grensen? sånn med tanke på at vi skal bli kjent også? Satse på å ta en pause i rekruteringen på 20-25 medlemmer eller noe? Endret 8. januar 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
MST Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Syns vi skal ha 30 personer jeg:) Sånn at vi får godt oppmøte på forskjellige møter vi har. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Ingen dum ide.. da er det fortsatt en god del å gå på, hvis ingen har noen invendinger, så sier vi 30. Lenke til kommentar
MST Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Tidus..Du vet vel ikke tilfeldigvis om noen som er gode på photoshop? Jeg trenger en logo til forumet vårt:) Og, jeg håper alle blir fornøyd med max 30 medlemmer;) Kommer snart på COD..Laster ned TH Proving ground demo nå, men kommer etter det. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 skal prøve å komme meg på litt også om jeg får pushet frøken bort fra tv'en.. Er ikke spesielt flink selv.. kan sende en pm om jeg finner noen.. Lenke til kommentar
MST Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Vet noen her når den nye patchen kommer for EU? Lenke til kommentar
Hollund Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Nåken som spelle nå? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Hjemme fra jobb nå! Kommer om ca et kvarter, skal bare spise middag først:) Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Det å ha 30 personer i klanen synes jeg er meget bra. Jeg kommer ikke til å spille mer i dag men jeg kommer til å spille morgen og masse i helgen. Håper det er mange i klanen som skal spille i helgen. Lenke til kommentar
samemannen Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 blir noe spilling på¨meg i helgen ja Lenke til kommentar
MST Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Samemannen;) Jeg tok deg noen ganger der ja:P Skal spise.. Og har probleme med og joine invites. Lenke til kommentar
samemannen Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Samemannen;) Jeg tok deg noen ganger der ja:P Skal spise.. Og har probleme med og joine invites. alle tok meg der hehe HATER pipeline invite meg blitt noen error nå... Lenke til kommentar
samemannen Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 dreadvoid, serveren er full Lenke til kommentar
Niram Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) invite me edit: "unable to connect to host".. Kan noen annen prøve invite, eller bare prøv flere =D Endret 8. januar 2008 av braxboy Lenke til kommentar
MST Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Skal neste ut noen demoer nå, skal får ikke smilt mer ikveld. Men spiller mer i morgen:) Lenke til kommentar
Emblazon Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Kunne godt tenke meg å få være med i klanen deres... Er halvveis på lvl 11 nå, men sliter med å komme inn på no gamer for å øke i gradene. Om det hadde vært mulig å få joina no private games eller no for xp hadde vært flott. Håper å få spilt med dere. Lenke til kommentar
Hollund Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Har vert dårlig med games i heile dag, Lenke til kommentar
samemannen Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 hvis æ har fått timesbetalt for å prøv å joine games så har æ vært millionær no.. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Hei. Jeg lurte på om jeg kunne være med i klanen deres? Jeg er i level 20 prestige (1), men det som er problemet er at jeg ikke får spilt så altfor mye når jeg er hos moren min fordi innternett forbindlesen er lite bra. Men når jeg er hos faren min så spiller jeg hele tiden, går det greit? isåfall så kan jeg melde meg ut hvis jeg ikke får spilt så mye Hvis ja: psn: Eivou Rank: 20 prestige. Mikrofon: nei (men skal kjøpes om en uke eller to) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå