Gå til innhold

Metal Gear Solid 4 til X360 (?) Sjekk linken.


JulianR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

samma hvor det havner, er i den heldige posisjonen at jeg kan spille alt som heter ekslusivs fordi jeg har alle 3 konsolene og en nesten ny pc. får det beste av alle verdner :D

Lenke til kommentar

Selv bryr jeg meg rett vest om det kommer til kjeksbox eller ei.

Har aldri likt MGS(ikke de spilla jeg har spilt. Og i hvertfall ikke treeren. Den var mye kjedeligere enn den andre) så tviler på at jeg kommer til å like fireren også.

Jeg ler for meg selv hver gang det kommer en fake nyhet at det kommer til kjeksbox eller ikke, for da kommer det opp mange topics og mange går "zomg, MGS4 til kjeksbox. *faint*".

Lenke til kommentar
håper det kan komme en ordentlig seriøst utalelse om det her!

Kojima har jo sagt at MGS4 blir PS3 exclusive, stort mer seriøst enn det får du det vel ikke? Så lenge det ikke er Kojima selv som kommer med uttalelsene om at det kommer til Xbox så er det et "Playstation only"-spill!

Endret av Agg
Lenke til kommentar

Selvfølgelig kommer det til å komme til 360. Det er ca to 360 for hver ps3, og jeg tenker nok at Konami er like interessert i å tjene penger som alle andre selskap her i verden. Tipper det kommer 6 måneder senere på 360, så vi får bare vente. PS3 eiere er jo vant til dette, i og med at mange spill kommer måneder senere på den maskinen.

Selvom MGS er bra er det ikke verdt 4000 for å spille ett spill som er tidseksklusivt.

Lenke til kommentar
Kojima har jo sagt at MGS4 blir PS3 exclusive, stort mer seriøst enn det får du det vel ikke?

 

I linken er det jo skrevet at det vil komme 12-14 måneder etter PS3 utgaven, så det vil jo være ekslusive til PS3 i den perioden. ;)

 

 

Lurer litt på hvor mye penger de har brukt på dette spillet.. De kommer jo aldri til å tjene tilbake disse pengene om de ikke gir det ut til andre konsoller. Kanskje pappa-Sony betaler?

Lenke til kommentar
OMG Nå kommer killzone 2 også til 360.

 

Kilde

 

 

 

Morsom den!:)

 

men men hadde det vært et ekte rykte, så hadde det vært et under, i og med at sony eier firmaet=) guerilla entertainment(killzone utviklerne)

 

Hehe.. jeg vet. Men kotaku brukte denne linken til å bekrefte at ikke bare mgs4, men også killzone 2 kommer til 360 nesteår.. så da ser vi jo hva de gjør for noen klikk på nettsiden sin.

Lenke til kommentar

Det kommer jo helt an på hvor mye Sony har betalt for eksklusivitet. Det som har skjedd her er vel at noen hos Konami har funnet ut at de trenger litt fuzz rundt spillet, det har vært stille nå............sett ut et xbox-rykte!

 

På den annen side ser jeg ikke hva som er så fantastisk med dette spille akkurat nå. Jo, det ser bra ut, men det er det mange spill som gjør nå. Tror nok flere spill vil kunne måle seg med dette når det kommer, både spill til PS3 og X360.

 

Er vel heller litt Halo-hysteri med en kjent helt som flere som flere gjerne vil spille igjen. Hva skjer med ham? Hvor grå i håret er han egentlig blitt? At han entrer spillverdenen med konemishandlerbart og budbilsveis i 2008 er jo forsåvidt morsomt det, men jeg gråter ikke om X360 blir forbigått her.

Lenke til kommentar

No, the rep will not be named, but this is pretty concrete. Speaking to a Konami rep at an undisclosed distribution meeting, I was told, after a lot of nagging, that yes indeed MGS was in development for the 360. The rep stated that Metal Gear Solid will be released for the Xbox 360 between 12 to 14 months after the PS3 version hits shelves. This is not a rumor.

 

kilde xbox-scene.com

 

Er nesten 100% sikker på at det kommer til 360

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...