Gå til innhold

Adeccoligaen 2008 den store hovedtråden [seriestart 6.April]


Sameboe

Anbefalte innlegg

Dummeste!!! Finnes spillere som har spilt i 2 og 3 divisjon, og har endt opp i Premier league eller en engelsk klubb, så hvordan du kan komme med den konklusjonen blir feil. Haugesund, Brumunddal, Gjøvik Lyn er noen eksempler på klubber som har høstet spillere bort til den britiske halvøya.

 

Ja, jeg vet det, samtidig som jeg skjønner hva du mener.. Jeg bare mener at man tiltrekker seg større oppmerksomhet hvis man spiller i Tippeligaen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette kan vel kalles direkte pinlig av Nybergsund? Greit at Start har budsjett på 80 millioner osv. Men 5-2!!! Minner mer om et hockeyresultat.

Ikke enig, Nybergsund er et nyopprykket fra andre divisjon. Start rykket ned fra tippeligaen. Selv om de scorer 5 mål scorer NIL 2 lag også. Seiersmargin på 3 mål er som forventet, så litt av kampen, da var hang NIL greit med.

Lenke til kommentar
Ikke flaut i det hele tatt, synes nesten Nybergsund kan være stolte, de klarte jo å score 2 mål :)

 

Greit at de skårer 2 mål, men det å slippe 5... det blir noe helt annet.

 

 

Ja, det blir noe helt annet, er jo tross alt mål for og mot: ) Utrolig at dem klarte å score hele 4 mål på dødball, men sånn er det når man møter et duellsterkt lag.. Tror nok ikke Nybergsund er det eneste laget som tapper med såpass stygge sifre på Sør-Arena.

 

Ser ut til At Glenn Roberts leies ut til NIL; http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=518804 , trenger spisser.. Synes Lapira virker ganske lovende, egenlitg:D

Endret av nikkoboss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...