Gå til innhold

Adeccoligaen 2008 den store hovedtråden [seriestart 6.April]

Sameboe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror han heller ikke har fått spille, hadde nok gjort seg for Høiland med en sesong til på Gjæren...Er litt hardt å konkurere med Velicka og Ijeh om spissplass

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

lurer på om supporterne til sparta roper "this is SPARTA" eller noe slikt jeg, hmmm odd leder forresten 2-0 som vanlig, gjesp... :)

"Spørsmålet vi stiller oss i Skien er: Hvor stor blir seieren?"

Endret av nerd-light
Skrevet
hødd-odd idag det blir saker, noen som husker team antonsen :)

Hva mener du? Team Antonsen?

Mange er redde for at dette blir Odds første poengtap. Er litt mer nervøs, men dette går så bra så ;)

Skrevet
Da er første post oppdatert igjen ;)

et lite spørsmål om du kunne satt tv i parentes utenfor de kampene som går på tv etterhvert som det blir offentligjort ?

Kan jo prøve ihvertfall :p

Skrevet (endret)

hødd-odd

også kan du tenke deg at et fullsatt oslo spektrum gjør dette :), var nemlig med på det :)

ok litt off topic, men men

Endret av nerd-light
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Haha. Priceless! Lagret for fremtiden.

Skrevet

Fy faen!!! Ser på kampen mellom Sogndal - Notodden nå, men veit ikke om jeg skal ha lyden på eller av. De jævla horungene skriker som faen, ikke heldig med plassen. Kjenner jeg blir mektig irritert.

Skrevet

Haha kikka litt jeg og. Var helt komsikt at TV2 har klart å putte kameraet midt i den gjengen med kids. Var i hvertfall ikke langt unna... Men selve kampen var jo helt trist, ut i fra hva jeg så. Huff og huff, adecco'n er dårlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...