Gå til innhold

Oppklaring og forbedring av "Mine innlegg"


Anbefalte innlegg

Hei, jeg vil snakke om "Mine innlegg".

 

1.

Administrer ignorerte tråder

Tråder uten aktivitet siste 3 måneder slettes fra din ignoreringsliste, oversikten over aktive tråder inneholder maks de 500 siste aktive trådene du har deltatt i.

Vil dette si at de slettes fra ignoreringslisten for å komme inn til oversikten "Mine innlegg" igjen eller at de slettes fra begge steder? Antar det første, men ønsker bekreftelse.

 

500 siste aktive tråder? Det vil si at tråd nummer 501, vil vises når den kommer på plass 500 igjen? Antar det, men ønsker bekreftelse.

 

 

2. Det er ingen huskefunksjon for hvilket alternativ du har valgt i feltet "Tidsperiode", hver gang en går inn på ny må en endre fra "2 måneder" til den ønskede tidsperioden.

 

 

3. Hvor er alternativet for "Alltid"? En vet aldri når en gammel tråd en har deltatt i dukker opp og fortsatt kan være interessant. Jeg vil derfor ha denne tilbake, heller "Alltid" enn "24 måneder".

 

 

4. Jeg vil at standard valg skal være "Alltid" i stedet for "2 måneder". Jeg ønsker det skal være slik fordi det er det beste for alle om en får en huskefunksjon.

De som ikke er godt kjent med forumet og funksjonene kan stille spørsmål ved hvorfor tråder forsvinner fra listen, mener å ha sett slike spørsmål i denne kategorien selv om alternativene på "Mine innlegg" er tydelige. Disse spørsmålene kommer dere til å slippe. Samtidig, de som forstår funksjonene vil ikke ha noe problem med å velge det de ønsker og det vil bli husket. (punkt 2)

Endret av TSP
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Japp. Etter en måneds dyp søvn synes jeg det var på tide å vekke denne tråden igjen.

 

Ser at det har blitt gjort en utbedring på mine innlegg og det er å kunne sortere ut etter underkategorier, men er fortsatt flere forslag til endringer her jeg ville like å se.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...