Sitronade Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Sjekk ut sjangeren ''True Norwegian Black Metal''
Groet Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 skambankt tre små kinesere nullskattesnylterne åge aleksandersen podium skjerp dere folkens! sichellehahahahhhhahahahahahahaaskymegnå
steinar2000 Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Mulig det har blitt nevnt; Gatas Parlament.
Tanner Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Eneste jeg kommer på som ikke er nevt... Knutsen Og Ludviksen
Tanner Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 -DDE-Eple -Masse rap (Karpe Diem, Erik og Kriss osv.) alt jeg kom på i farta Eple er ikke noe artist eller band. det er en sang av røyksopp
Fanta4free Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 -DDE-Eple -Masse rap (Karpe Diem, Erik og Kriss osv.) alt jeg kom på i farta Eple er ikke noe artist eller band. det er en sang av røyksopp er kanskje en sang og men det er også en cd av de
Tanner Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 (endret) -DDE-Eple -Masse rap (Karpe Diem, Erik og Kriss osv.) alt jeg kom på i farta Eple er ikke noe artist eller band. det er en sang av røyksopp er kanskje en sang og men det er også en cd av de uansett, ikke et band/artist =) Endret 10. januar 2008 av SeerShadow
Gjest Slettet-gu5FnYol Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 kaosmakt synger på norsk, nordlansk faktiskkaosmakt på myspace
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå