PlayStationMannen Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Hei Alle! :!: Fikk PS3 og Fifa 08 til jul! Veldig Koselig ja Jeg har ett spørrsmål som jeg håper noen av dere kunne besvart! Det er sånn at jeg finner ikke ut hvordan man kan bytte kaptein på laget!?! noen som kunne hjulpet? Takk å ha en strålende jul Og et Strålende Nytt År! NB: Spørrsmålet er til PS3 ikke Pc,PS2, Xbox o.s.v.
Avløpsrens Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Jeg mener å huske at det var bare å trykke firkant når du var inne på "Lag-delen"
Pañolada Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Står vel sånn " velg kaptein" inne på lag elns..
PlayStationMannen Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Skrevet 31. desember 2007 Jeg mener å huske at det var bare å trykke firkant når du var inne på "Lag-delen" JEg tror det er på PS2 Men Takk! Kan jo prøve
archongamer Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Du har flere "faner" under team settings og på en av de velger man kaptein, setter frispark skytter osv.. btw, fifa 08 er likt på ps3 og 360 hvor de fleste her inne trolig spiller det
PlayStationMannen Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Skrevet 31. desember 2007 Du har flere "faner" under team settings og på en av de velger man kaptein, setter frispark skytter osv.. btw, fifa 08 er likt på ps3 og 360 hvor de fleste her inne trolig spiller det Jeg Skjønner hva du mener men faktisk gjør man ikke det... Der er det bare Frispark, Corner o.s.v. Takk for svar!
archongamer Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Du har flere "faner" under team settings og på en av de velger man kaptein, setter frispark skytter osv.. btw, fifa 08 er likt på ps3 og 360 hvor de fleste her inne trolig spiller det Jeg Skjønner hva du mener men faktisk gjør man ikke det... Der er det bare Frispark, Corner o.s.v. Takk for svar! Hmm, husker jeg så dårlig Får skru på og sette i Fifa og se om jeg finner det.
PlayStationMannen Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Skrevet 31. desember 2007 Du har flere "faner" under team settings og på en av de velger man kaptein, setter frispark skytter osv.. btw, fifa 08 er likt på ps3 og 360 hvor de fleste her inne trolig spiller det Jeg Skjønner hva du mener men faktisk gjør man ikke det... Der er det bare Frispark, Corner o.s.v. Takk for svar! Hmm, husker jeg så dårlig Får skru på og sette i Fifa og se om jeg finner det. Tuuusen Takk! ^^
archongamer Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Jeg valgte den spilleren under squads jeg ville ha som kaptein og trykte firkant. Om du trykker Help knappen står det der også
PlayStationMannen Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Skrevet 31. desember 2007 Jeg valgte den spilleren under squads jeg ville ha som kaptein og trykte firkant.Om du trykker Help knappen står det der også Takker og Bukker! Ha ett godt nyttår da!
PlayStationMannen Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Skrevet 31. desember 2007 Har ett spørrsmål til Er det noen måte for å kunne filme på spille (DIVING) ?? Takker!
archongamer Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 (endret) Har du rota bort manualen eller? :!: Nei; er ingen mulighet til å filme i 08 versionen. Endret 31. desember 2007 av archongamer
PlayStationMannen Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Skrevet 31. desember 2007 Har du rota bort manualen eller? :!: Nei; er ingen mulighet til å filme i 08 versionen. Jeg orker ikke lese sånn bullshit :!: Husker TIF 2005 Der kunne man filme !
Pañolada Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Håper man kan filme i de neste fifa spillene, morsomt tidsfordriv (man kan filme i pes )
PlayStationMannen Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Skrevet 31. desember 2007 Håper man kan filme i de neste fifa spillene, morsomt tidsfordriv (man kan filme i pes ) Har PES 2008 på PS3 men en FORFERDELIG hakkete grafikk også heter Fek.s Liverpool Merside Red!! Hva er filme knappen på PES 2008 ?
Pañolada Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Ehm du må trykke på r2 l2 og r1 ellns, det står jo i bruksannvisningen, men den gidder du vel ikke å se i
PlayStationMannen Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Skrevet 31. desember 2007 Ehm du må trykke på r2 l2 og r1 ellns, det står jo i bruksannvisningen, men den gidder du vel ikke å se i For meg er ordet bruksamvisning det samme som at bush skal sitte i 4 år til De skjer heldighvis ikke men det betyr 0!
PlayStationMannen Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Skrevet 1. januar 2008 Noe jeg osså savner som jeg tipper flere også gjør er dommere De er ikke på banen!
Pañolada Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Det syntes jeg også at er litt teit, dommern kommer bare når han båser frispark og når han gir gule og røde kort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå