Gå til innhold

Flopplaget i FAPL


JoeCole_owns

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gud hjelpe meg. Hva slags flopplag er det du har satt opp, først og fremst? Hvordan kan du kalle Eduardo da Silva en flopp? Fordi han ikke har scoret noen mål i Premier League enda? Han har levert fine assists og er en viktig bidragsyter, og scorer mye i cupene og Champions League. Benni McCarthy? Ikke narr meg til å le. Han har gått skadet store deler av sesongen, og han har scoret mål også. Ljungberg kan jeg skjønne, men flopp? Hva forventet Hammers av ham? En avdanket svenske som har mistet farten. Gamsten er ute av form. Sidwell får ikke spille, ditto med Gilberto Silva. Lehmann får heller ikke spille. Davies har vært elendig, det skjønner jeg, Aùrelio også. Men Tal Ben Haim? Får ikke spille.

 

Dårlig flopplag du har satt opp. Hvordan har Silva f. eks floppet? Han har vært i Gunners siden 2001.

Lenke til kommentar
Gud hjelpe meg. Hva slags flopplag er det du har satt opp, først og fremst? Hvordan kan du kalle Eduardo da Silva en flopp? Fordi han ikke har scoret noen mål i Premier League enda? Han har levert fine assists og er en viktig bidragsyter, og scorer mye i cupene og Champions League. Benni McCarthy? Ikke narr meg til å le. Han har gått skadet store deler av sesongen, og han har scoret mål også. Ljungberg kan jeg skjønne, men flopp? Hva forventet Hammers av ham? En avdanket svenske som har mistet farten. Gamsten er ute av form. Sidwell får ikke spille, ditto med Gilberto Silva. Lehmann får heller ikke spille. Davies har vært elendig, det skjønner jeg, Aùrelio også. Men Tal Ben Haim? Får ikke spille.

 

Dårlig flopplag du har satt opp. Hvordan har Silva f. eks floppet? Han har vært i Gunners siden 2001.

 

 

Det er en grunn til at Gilberto mister plassen sin for Flamini. Og Eduardo har floppe totalt i FAPL, jeg har ikke sag noe om UCL eller FA cupen. Benni McCarthy har vaert frisk i en maaned uten aa faa spille

Lenke til kommentar
Min mening

 

----------------------Jens Lehmann

 

Jose Enrique Curtis Davies tal Ben Haim Fabio Aurelio

 

---------------Gilberto Silva---Steve Sidwell

 

----Fredrik Ljungberg-----------------Moten Gamst Pedersen

 

------------------------Benni McCarthy

 

------------------------------Eduardo Silva

 

 

Må bare si at Enrique har spilt bra i de kampene han har spilt.

Greit nok, men han er jo på benken i hver kamp.

Big Sam MÅ sette Zoggy opp på vingen og Enrique på benken.

En til som også har vært svak er Geremi, han er kaptein og SKAL gjøre mer for laget!

Lenke til kommentar

Enig med Moods. Idiotisk "flopplag" du greide å dra fram.. Føler jeg må forsvare Aurelio litt også. Han har kanskje ikke vært den beste spilleren, men han har spilt 20 kamper for Liverpool siden han kom og har vært skadet over lengre perioder, så vil si det samme går for han som de andre Moods nevner som ikke får spille/er skada etc..

Lenke til kommentar

Tal Ben Haim har vel ikke fått vært så mye annet enn en reserve og var gratis, og har vel heller ikke spilt så fryktelig dårlig for alt jeg vet. Men han har ikke spilt så mye nei.

 

Edit: Nå starter han idag, så får dere se om han gjøre no spesielt dårlig eller bra, jeg står på jobb og mister en fin fotball lørdag:/

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar
Det er en grunn til at Gilberto mister plassen sin for Flamini. Og Eduardo har floppe totalt i FAPL, jeg har ikke sag noe om UCL eller FA cupen. Benni McCarthy har vaert frisk i en maaned uten aa faa spille

 

JEG GJENTAR; DU VET JO INGENTING OM PRESTASJONENE TIL GILBERTO NÅR HAN IKKE HAR SPILT! Flamini spiller pga. generasjonsskiftet, kan godt hende at Gilberto hadde prestert like bra om han hadde fått tillit i hver kamp. Eduardo flopp?! Krever du 10 mål av alle spisser? Han har levert flere assists og vært delaktig i det meste, og putter mye for tiden. Også i PL. For hva som angår McCarthy får han ikke tillitt, og har vært skadet. Ingen flopp da, vet dere. En flopp er en som presterer dårlig, ikke en som manageren slenger på benken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...