Gå til innhold

Motemobilen Nokia ARTE

Andynator

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Heisann! Er det noen her som har 8800 Sapphire? Er det samme telefonen som Arte "innvendig", bare litt ekstra skinn og slikt utenpå?

Virker som at den anbefales av dere som har den? Har lyst på, er lei av min klumpete og store HTC...

Mvh

Skrevet

Tror det kun er en edelsten og skinn som er forskjellen ja

Uten at jeg har sett sapphire i virkligheten så vil jeg tro at arte er penere å se til......

Den anbefales i alle fall på det sterkeste

Skrevet

Takk for svar.

Er det noen som vet om noen butikker de selger de i i Oslo/Bærum? Kommer til å bestille på nettet, men greit å se de "live" først.

Synes Sapphire ser fin ut jeg...

Skrevet

Tror jeg skal skaffe meg denne i sommer. Er så lei av å ha en helvetes stor mobil i lomma! (N95 8GB) :!: Muligens jeg kjøper den i us. Koster ca 1000USD og det er en bra pris! :thumbup:

Skrevet

nå som dollarkursen også er lav så bestilte jeg den for 800USD fra ebay. det ble til sammen 4020kr eller noe. Jackpot spør du meg(H) gleder meg til å få telefonen

Skrevet
nå som dollarkursen også er lav så bestilte jeg den for 800USD fra ebay. det ble til sammen 4020kr eller noe. Jackpot spør du meg(H) gleder meg til å få telefonen

Hvordan blir det med å få norsk språk på den?

Skrevet

Hvordan blir det med å få norsk språk på den?

jeg har hørt at du kan laste ned språk pakker fra nokia.com ellers så finner jo du de fleste språk når du starter opp telefonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...