Amaru Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Jeg mener Two Worlds er verdt en titt hvertfall (på PC). Ett par spørsmål selv, grafikken i Morrowind er ganske pen er den ikke? jeg syntes hvertfall den så bra nok ut på bilder. Men er virkelig slåss-systemet så trist? Og vet dere om noen butikker hvor jeg kan få tak i det (da mener jeg ikke netbutikker)?
Crossfire Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Jeg mener Two Worlds er verdt en titt hvertfall (på PC). Prøv en demo eller noe først i så fall, veldig delte meninger rundt det spillet. Ett par spørsmål selv, grafikken i Morrowind er ganske pen er den ikke? jeg syntes hvertfall den så bra nok ut på bilder. Men er virkelig slåss-systemet så trist? Og vet dere om noen butikker hvor jeg kan få tak i det (da mener jeg ikke netbutikker)? Ja pen nok den, litt lite farger til tider men det passer på en måte. "Så trist" - som hva da? Vet ikke hva du har hørt om det så blir litt vanskelig å svare på den, men det er jo ikke noe direkte actionspill akkurat. Les noen anmeldelser av det.
Amaru Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 trist mener jeg att det er dårlig, ikke noe morro. Men klar over att det ikke er actionspill, jeg har lest en del anmeldelser og en del trekker for slååsystemet. Men vil ikke basere alt på kresne spillanmeldere
radiohodet Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Wizardry 8, uten tvil. Et av de beste rollespillene noensinne laget, og med det desidert beste dialogsystemet uansett sjanger.
AvidGamer Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 (endret) Temple of Elemental Evil synes jeg er SVÆRT bra! Har bra grafikk og... En god blanding av Baldurs Gate 2 og Diablo. Endret 18. januar 2008 av AvidGamer
Winten Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Might and magic 6 er knall. Icewind Dale 1+expansion og Icewind dale 2. Så noen nevne Dink Smallwood. Morsomt spill
Gorbag Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Får dessverre ikke Krondor: The Betrayal til å fungere på min nyere PC det er pga spillet ikke gjenkjenner RAM... (tror jeg det var).. mener å huske at du må inn i en systemfil og forandre litt.. men dette er null problem. du googler det bare...
GrinderX9 Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Er absolutt enig i de som nevner Fallout her . Gothic II, Baldurs gate 1, 2 og Fallout 1 & 2. Er mine absolutt favoritt spill. Ettersom du liker gothic og BG så er det jo en viss sjangs for at også fallout faller i samk. Fallout 3 er under utvikling nå og kommer muligens i løpet av året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå