Gå til innhold

Trenger ett bra RPG spill. Grafikk er uviktig.


Anbefalte innlegg

Jeg trenger ett bra rollespill... Er lei av alle de jeg har:(

 

Dette er de jeg er ganske lei av:

- Baldur's Gate I og II

- Neverwinter Nights I og II

- Gothic I, II (med expansion) og III

- Elderscrolls Morrowind og Oblivion

- Diablo I og II

- Sacred med expansion

- The Witcher (Er jo bra da... :p )

- Og en del flere jeg ikke husker..

 

Trenger noen gode forslag. Kommer det ikke noe nytt og fett snart? Ikke vært noe bra siden The Witcher.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du nevner de fleste av de beste, så jeg har ikke så mange forslag. Men Icewind Dale I og II er i samme stil som Baldurs Gate laget av de samme utviklerne. Ellers så har du Fallout I og II. Mange sier også at Star Wars: Knights of the old Republic I og II er bra. Liker du JRGP så vil jeg anbefale Final Fantasy VII og VIII som du får til PC og resten av serien som er på konsoll også.

 

Ellers så dukker det opp en ny tråd nesten hver uke der folk spør om bra RPG. Vil anbefale å søke her på forumet.

Lenke til kommentar

Jeg har glemte å nevne KOTR I og II :D Har spillt igjennom begge flere ganger. Gode spill, men jeg føler jeg har gjort det meste på dem begge. Icewind Dale spillene har jeg alltid ønsket å prøve. De virker ganske stilige, og har hørt de er ganske bra... Har prøvd eneren. Spørs om det er så lett å få tak i dem nå til dags :( Fallout høres også stilig ut, samme med Planescape så vi får se om jeg finner dem. Kjenner kansje noen som har dem. Er åpen for flere forslag.

Lenke til kommentar

Vampire: The Masquerade - Bloodlines selges for en femtilapp på Steam. Du finner det feilkategorisert under Action-spill. Husk å installere den offisielle patchen (v1.2) og den nyeste uoffisielle (v4.4, tror jeg det er kommet til nå).

 

Edit: Ser at du ikke har listet opp utvidelsespakken til Neverwinter Nights 2, som går under navnet Mask of the Betrayer. Anbefales hvis du ikke har spilt det.

 

Icewind Dale spillene har jeg alltid ønsket å prøve. De virker ganske stilige, og har hørt de er ganske bra... Har prøvd eneren. Spørs om det er så lett å få tak i dem nå til dags (...) Fallout høres også stilig ut, (...) så vi får se om jeg finner dem.

 

Icewind Dale-serien selges for en hundrelapp på Gamezone. Link. I tillegg finner du Fallout-samlingen hos Play.com til enda hundrelapp. Link.

Endret av andir
Lenke til kommentar

Dink Smallwood!

fikk det gratis gjennom et pc-blad for en god del år siden. det var konge!

ellers så er vel de beste nevnt. men må si meg enig i at Mandate Of Heaven er verdt å prøve.

Betrayal At Krondor er en av mine favoritter ang. rpg spill. basert på bøkene av Raymond Feist....

Viss grafikk ikke er viktig så er det tonnevis av textbaserte mmorpg på nettet....

 

 

 

Ang et svar her tidligere. Deus Ex går da ikke under kategorien rpg... går rykter om at 3'ern er på vei forresten..

Lenke til kommentar
Dink Smallwood!

fikk det gratis gjennom et pc-blad for en god del år siden. det var konge!

ellers så er vel de beste nevnt. men må si meg enig i at Mandate Of Heaven er verdt å prøve.

Betrayal At Krondor er en av mine favoritter ang. rpg spill. basert på bøkene av Raymond Feist....

Viss grafikk ikke er viktig så er det tonnevis av textbaserte mmorpg på nettet....

 

 

 

Ang et svar her tidligere. Deus Ex går da ikke under kategorien rpg... går rykter om at 3'ern er på vei forresten..

 

 

Elsket Feist bøkene :D Jeg tror jeg skal skaffe meg det spillet. Lest nesten hele serien og likte den.

Endret av Wartom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...