Gå til innhold

Erepublik - Politisk verdenssimulator (Ingen tigging om invite i tråden! - LES 1. INNLEGG)


Anbefalte innlegg

*ANNOUNCEMENT*

 

Da har jeg, mortefos og Willburn her planene klare for å starte en business innenfor mat som skal hete KEM Foods.

 

Aksjepostene fordeles slik:

 

KriFos: 25% - 10g

mortefos: 25% - 10g

Willburn: 25% - 10g

deg?: 12,5% - 5g

ikkedegmendeg?: 12,5% - 5g

 

Dvs, vi har to åpne poster på 5g hver i firmaet. Så snart vi har fått to investorer som fyller disse postene, vil vi etablere firmaet.

 

(edit: Dersom noen vil gå 25% inn og kjøpe begge postene er dette også akseptabelt)

 

Vi vil lage en høytidelig kontrakt på det offisielle forumet der overskuddet i firmaet vil deles etter andeler.

 

KEM Foods satser på å være operativt i løpet av morgendagen.

 

Er DU interessert? Hiv deg med - send PM :)

 

 

edit: da er begge investorplassene opptatt

Endret av KriFos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan sikkert gi meg ut på å prøve jeg, hvis det er noen som har invites da.

 

 

Sendte pm.

 

*ANNOUNCEMENT*

 

Da har jeg, mortefos og Willburn her planene klare for å starte en business innenfor mat som skal hete KEM Foods.

 

Aksjepostene fordeles slik:

 

KriFos: 25% - 10g

mortefos: 25% - 10g

Willburn: 25% - 10g

deg?: 12,5% - 5g

Amon Amarth / Korialstrasz ingame: 12,5% - 5g

 

Dvs, vi har to åpne poster på 5g hver i firmaet. Så snart vi har fått to investorer som fyller disse postene, vil vi etablere firmaet.

 

(edit: Dersom noen vil gå 25% inn og kjøpe begge postene er dette også akseptabelt)

 

Vi vil lage en høytidelig kontrakt på det offisielle forumet der overskuddet i firmaet vil deles etter andeler.

 

KEM Foods satser på å være operativt i løpet av morgendagen.

 

Er DU interessert? Hiv deg med - send PM :)

 

Jeg er også gjerne med, må bare få kommet inn i spillet :p

Endret av Amon Amarth
Lenke til kommentar
*ANNOUNCEMENT*

 

Da har jeg, mortefos og Willburn her planene klare for å starte en business innenfor mat som skal hete KEM Foods.

 

Aksjepostene fordeles slik:

 

KriFos: 25% - 10g

mortefos: 25% - 10g

Willburn: 25% - 10g

deg?: 12,5% - 5g

ikkedegmendeg?: 12,5% - 5g

 

Dvs, vi har to åpne poster på 5g hver i firmaet. Så snart vi har fått to investorer som fyller disse postene, vil vi etablere firmaet.

 

(edit: Dersom noen vil gå 25% inn og kjøpe begge postene er dette også akseptabelt)

 

Vi vil lage en høytidelig kontrakt på det offisielle forumet der overskuddet i firmaet vil deles etter andeler.

 

KEM Foods satser på å være operativt i løpet av morgendagen.

 

Er DU interessert? Hiv deg med - send PM :)

 

jeg blir gjerne med så snart jeg blir henta inn!

Lenke til kommentar
Spillet bruker år og dag for å laste en side :/

 

Hva bør man ha i requested salary når man søker jobb? Det finnes jo ikke en dritt info som kan gi meg en pekepinne.

 

tar ikke så lang tid hos meg å laste opp...

Noen ganger "henger" en side seg og bruker 30sek på å laste, ellers så går det brukbart.

Lenke til kommentar
Pfff, er ikke "noen" her i gården nei.... det er KONSTANT.

 

Vel nå har drittspillet magisk nok gitt meg et annet brukernavn enn det jeg ville ha.

Kan noen sende meg key til [email protected]

Den forrige gikk det jo som sagt til helvete med.

 

Og hvor høy lønn bør mann kreve på CV greia?

 

Jeg kan sende jeg, men lov å send invitasjon videre selv om du ikke liker spillet, kan hende andre gjør det =)

 

~~~~~~~~~~

 

De som vil legge meg til friends:

 

Du søker på navnet mitt, Korialstrasz, og velger add to friend =)

Endret av Amon Amarth
Lenke til kommentar

Lover det :)

 

Konseptet ser ganske tøft ut, hele spillet svermer bare av tekniske feil(trolig ALT for lange scripter).

 

Tror nok jeg kommer til å spille det så snart de får fart på serverne. Igjen, hvor høy betaling bør jeg kreve på CVen? Prøvde å gå inn på top economy greia for å så hvor mye hver av kompaniene tjente, men det hadde den ikke veldig lyst til akkurat.

Endret av Camper_killer
Lenke til kommentar
Lover det :)

 

Konseptet ser ganske tøft ut, hele spillet svermer bare av tekniske feil(trolig ALT for lange scripter).

 

Tror nok jeg kommer til å spille det så snart de får fart på serverne. Igjen, hvor høy betaling bør jeg kreve på CVen? Prøvde å gå inn på top economy greia for å så hvor mye hver av kompaniene tjente, men det hadde den ikke veldig lyst til akkurat.

4nok får jeg og alle andre i Fazer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...