Gå til innhold

Erepublik - Politisk verdenssimulator (Ingen tigging om invite i tråden! - LES 1. INNLEGG)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Firmaet som jeg jobbet i ble lagt ned, så nå er jeg arbeidsledig. Legger ut en CV merket hospital og håper på jobb hos deg da, ashwa. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, er det noen her som kan fortelle meg hva som er mye strengt og hva som er lite?

Er 10 mye eller er 100 mye eller hva?

Jeg tror ingen har 10 enda for å si det sånn, tror faktisk ikke at noen har fem en gang.

Skrevet

Hvordan er det mulig å starte eget firma når jeg tjener 4 nok pr dag og exchange raten er rundt 40 kr pr gull?

Hvordan har folk fått 40 gull og nok peng til lønninger?

Skrevet
Hvordan er det mulig å starte eget firma når jeg tjener 4 nok pr dag og exchange raten er rundt 40 kr pr gull?

Hvordan har folk fått 40 gull og nok peng til lønninger?

De 20 første fikk 50 gull hver...

Skrevet

Gleder meg til å prøve dette spillet, virker ganske spennende :)

Håper det ikke tar for lang tid å få invite, ser at listen er blitt ganske lang...

Skrevet (endret)

Da har jeg fått laget meg en konto.

Har 2 invites PM med en mail adresse så kan du og lage deg en konto.

Edit: da var invitene borte dessverre

Endret av Invisigoth
Skrevet

Blæ, hvordan i all verden skal man få tak i mer gull? Har fått tak i 10 gull via invites, må jo være flere måter å gjøre det på? Jeg vil starte eget firma!

Og det funker ikke å kjøpe gullet, det koster jo mer enn man tjener på en måned....

Skrevet
Hei, er det noen her som kan fortelle meg hva som er mye strengt og hva som er lite?

Jeg tror ingen har 10 enda for å si det sånn, tror faktisk ikke at noen har fem en gang.

Hvis du mener gull, så hadde firmaet vårt hadde over 100G for litt siden :)

Skrevet

Hvis du mener gull, så hadde firmaet vårt hadde over 100G for litt siden :)

Han skriver jo strength da (regner med at det er en trykkleif), så tviler på at noen har hundre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...