Gå til innhold

Fjerne Play and Charge Kit og HD oppløsning?


Berg1ser

Anbefalte innlegg

1. Jeg har kjøpt et Xbox 360 Play and Charge kit for å slippe å bytte batterier hele tiden. Nå er batt. ferdigladet, og jeg vil fjerne kabelen, da jeg synes den er i veien, og hele Wireless prinsippet er borte... Men jeg får ikke løsnet den fra kontrolleren. Er det så at den blir permanent når man fester den på kontrolleren, eller er det bare et "triks" for å løsne den? Jeg tør ikke å bruke for mye krefter på det, slik at noe knekker, og alt blir ubrukelig.

 

2. De kablene som fulgte med konsollen, gir de ordentlig HD opppløsning? Jeg har stilt konsollen inn på 1080i, og skjermen ser ut til å takle det. (Den er HD Ready).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar fra begge.

 

Jeg fikk fjernet ladekabelen, men den satt godt. Regner med den løsner lettere når jeg har brukt den noen ganger.

 

Vedr. oppløsning: Jeg har vanlig XBOX 360, og såvidt jeg kan se er det ingen HDMI utgang på den. Er det kun Elite- modellen som leveres med det? Det spiller vel forøvrig ingen rolle, så lenge skjermen min ikke støtter full HD. Bildet er uansett knivskarp når jeg bruker rød, blå og grønn kabel, og mye bedre enn med vanlig scart, så det er forsåvidt ikke noe problem. Bare lurte siden jeg kunne stille opp til 1080i i systeminnstillingene. :)

Lenke til kommentar

Du skal sette på 720p, dette gir best bilde og minst skalering :). Om du velger 1080i, så gjør først xbox360'en om på bildet til 1080 linjer, og interlaced, og så gjør tven din om igjen til 720 linjer og progressivt.

 

Så 720p = best.

 

Orker ikke å forklare det mer grundig nå, bare tro meg på mitt ord :).

Lenke til kommentar
Du skal sette på 720p, dette gir best bilde og minst skalering :). Om du velger 1080i, så gjør først xbox360'en om på bildet til 1080 linjer, og interlaced, og så gjør tven din om igjen til 720 linjer og progressivt.

 

Så 720p = best.

 

Orker ikke å forklare det mer grundig nå, bare tro meg på mitt ord :).

 

Jeg tror deg på ditt ord... Jeg er ikke i nærheten av X-boxen de neste dagene, men når jeg kommer tilbake skal jeg se det med egne øyne. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...