Gå til innhold

Xbox spill på billigsalg - under 300 kroner (NB!: Ingen requests i tråden!)


zilixiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Nei. Amazon gir muligheten om en vil ta vekk price tag. Dersom man fjerner price tag vil man ikke få toll, har gjort det selv flere ganger og har gått helt fint så langt.

Lenke til kommentar

Nei. Amazon gir muligheten om en vil ta vekk price tag. Dersom man fjerner price tag vil man ikke få toll, har gjort det selv flere ganger og har gått helt fint så langt.

 

Amazon er på lik linje med alle andre pliktig til å føre tollskjema som klistres på pakken. På dette klistremerke skal det stå hvor mye varen er verdt, så da tror jeg du har vært ekstremt heldig.

Lenke til kommentar

Checkout.

 

Du mener kanskje velg "gift" før checkout?

 

Da kunne jeg visst velge om prisen skulle stå på pakken eller ikke.

 

Så jeg bestilte 4200 MS poeng, som er 70 kroner over 200kr grensen, og se hvordan det går.

 

Blir det stoppet i toll kan du regne med å ikke feire neste bursdag... neida. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Du mener kanskje velg "gift" før checkout?

 

Da kunne jeg visst velge om prisen skulle stå på pakken eller ikke.

 

Så jeg bestilte 4200 MS poeng, som er 70 kroner over 200kr grensen, og se hvordan det går.

 

Blir det stoppet i toll kan du regne med å ikke feire neste bursdag... neida. :)

 

Jeg valgte ikke gift. Trykte på checkout, la inn kredittkort detaljene også kommer valget om man vil ha med pricetag eller ikke og da tok jeg selvfølgelig å krysset ut nei og ferdig. Ventet en dag og pakken var sendt.

 

Lenge til neste bursdag, kan vi snakkes til neste sommer da? Så kan jeg vurdere om jeg vil gi deg penger eller ikke. :)

Lenke til kommentar

Litt off topic men relevant.

 

Ikke bruk coolshop

 

De svarer ikke på mail. Avbestilling fungerer ikke, og nå sender de meg to av varen jeg var dum nok til å bestille en av.

 

Så send tilbake en av varene. Angreretten gjelder fremdeles. Om du har problemer med at Coolshop ikke svarer på e-post, benytt deg av Coolshop sin gruppe på Facebook, der ihvertfall jeg alltid fått respons.

 

Men dette har som sagt ingenting å gjøre med dette emnet. Får heller opprette egen tråd under kategorien for butikkerfaring om det skal diskuteres. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Litt off topic men relevant.

 

Ikke bruk coolshop

 

De svarer ikke på mail. Avbestilling fungerer ikke, og nå sender de meg to av varen jeg var dum nok til å bestille en av.

 

Ta den ene varen og selg den til en venn for samme pris som du betale for den elns?

Lenke til kommentar

Elkjøp har black friday salg i dag og selger Deus ex Human Revelution, Dragon Age 2 Gears of War 3 til 49kr hver. Frakt kommer på 49. Ble 2 nye spill på meg :) Finnes forøvrig på PS3 også hvor Syndicate er byttet mot GOW 3

 

Det er gratis frakt hvis du kjøper ett og ett spill og velger brev som fraktmetode

 

Unntatt Gears of War 3 siden det er stor Collectors Edition da

Endret av sharkman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...