Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Senkesett til Saab 9-3 OG 2000-modell


Pilot_

Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Driver og ser etter senkesett til Saaben min, og det skal helst være TUV-godkjent. Satt lenge og siklet etter Lesjøfors sine fjærer, men fant ut at de ikke er TUV-godkjente. Så da sitter jeg igjen med H&R som alternativ. Tenker også å bytte ut dempere, da lurer jeg på enten Koni eller Bilstein. Har hørt folk snakke om at Koni har mistet hardheten sin etter en stund?

 

Ellers så lurer jeg på om noen har erfaringer med Konis komplette senkesett, altså fjærer og dempere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skulle ønske vi alle var svensker, og slapp råning i Ford.

 

BTW: Hvis du ser Getaway in stockholm 6 (tror jeg) -> er det en feature på akkurat denne bilen.

 

Robert Uhr er en av de mest fremstående menneskene i svensk tuning, har jeg fått inntrykk av. Kanskje du skal spørre ham om råd? Ta å google opp navnet hans, og se om du kan få kontakt.

Lenke til kommentar
Jeg skulle ønske vi alle var svensker, og slapp råning i Ford.

 

BTW: Hvis du ser Getaway in stockholm 6 (tror jeg) -> er det en feature på akkurat denne bilen.

 

Robert Uhr er en av de mest fremstående menneskene i svensk tuning, har jeg fått inntrykk av. Kanskje du skal spørre ham om råd? Ta å google opp navnet hans, og se om du kan få kontakt.

Stemmer det, men jeg tror det var Getaway in Stockholm 5. :) Var noe kjent med den ja. Usikker på hvor mye jeg skal legge i dette. Det virker som det er kvalitet, men prisen er også der etter. Koni og H&R kan da umulig være så dårlig? Ser det går igjen på mange biler rundt om, spesielt Saab.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...