Lex-Icon Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Heisann! Jeg jobber litt med musikk hjemme. Har tidligere brukt Cubase og Protools på windows XP. De støtter dessverre ikke 64bits Vista, og jeg lurer på om noen kjenner til lignende programmer som man kan kjøre på 64bits Vista? Har et M-Audio MobilePre USB lydkort og Mbox. Mbox'en kan jeg ikke bruke på 64bits system så den har jeg andre planer med..
Skagen Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Tråden flyttes til Musikkskapning og instrumenter. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding)
DilliMusic Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Sonar 7. støtter Vista 64bit. syns det er utrolig bra software. http://www.cakewalk.com/Products/SONAR/Eng...New/default.asp
_HKH_ Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Cubase 4 støtter ikke offisielt vista, men cubase-forumet rapporteret at det funker helt strålende.
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Cubase 4 støtter ikke offisielt vista, men cubase-forumet rapporteret at det funker helt strålende. ikke på min Vista maskin. men det gjør meg lite da jeg bruker XP til Cubase.
_HKH_ Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Da har du ikke 4.1. Vista 32bit er offisielt støttet, mens en preview edition er sluppet for 64 bit
_HKH_ Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Det betyr bare at det ikke er ferdig testet enda og de dermed ikke kan garantere at alt fungerer 100% funker visst fett for de fleste.
Megnus Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 åja ^^ Det hørtes jo greit ut. Så slipper alle å vente seg i hjel
Lex-Icon Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Skrevet 4. januar 2008 Takker for svar allesammen, vært jul osv, så litt sen med å lese Må man kjøpe Cubase 4.1? Hvis jeg kjøper 4, kan det da bare patches opp? Eller er det slik som Protools at man må betale for hver "patch"? Ellers takk for tips om Sonar. Skal laste ned trial og teste det.
Megnus Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Kanskje litt feil å spørre her, men i Sonar så har jeg store problemer med V-Vocal som er hovedgrunnen til at jeg valgte å prøve Sonar. Det er bare noe som kommer frem. Ikke hele vokalen. Jeg merker om jeg øker volumet på innspillingen så dukker mere opp i V-Vocal. Men problemet er at allt jeg spiller inn i Sonar blir FRYKTELIG lavt. Selv om det ikke gjør det i andre programmer. Noen som har noen tips?
DilliMusic Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Kanskje litt feil å spørre her, men i Sonar så har jeg store problemer med V-Vocal som er hovedgrunnen til at jeg valgte å prøve Sonar. Det er bare noe som kommer frem. Ikke hele vokalen. Jeg merker om jeg øker volumet på innspillingen så dukker mere opp i V-Vocal. Men problemet er at allt jeg spiller inn i Sonar blir FRYKTELIG lavt. Selv om det ikke gjør det i andre programmer. Noen som har noen tips? hmmm rart. har ikke hatt noe problem med slikt i sonar selv. du ser jo når du tar opp. blir lydfila liten og eller er den som den skal være men volumet er lavt bare???
Megnus Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 den er liten. minimal... Det er helt fucked. Om jeg spiller av i høytalerne rett i windows det som kommer inn på innlinja, så er volumet helt perfekt. Men i sonar så er det minimalt. Til og med på max gain (+6db?)
_HKH_ Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 (endret) ******feilpost****slett Endret 4. januar 2008 av _HKH_
DilliMusic Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 den er liten. minimal... Det er helt fucked. Om jeg spiller av i høytalerne rett i windows det som kommer inn på innlinja, så er volumet helt perfekt. Men i sonar så er det minimalt. Til og med på max gain (+6db?) du har ikke eksternt lydkort?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå