Gå til innhold

Crysis: Hva er flaskehalsen i PC-en min?


Anbefalte innlegg

Har et Asus hovedkort med AM2 socket som sies av eksperter å være bra, 3gb DDR2 ram, XFX GeForce 8800GT 512mb skjermkort, 400W power, AMD Athlon 3500+ 2,2GHz? prosessor. Bestilte 4400+ men den var defekt, så har ikke prøvd med en annen prosessor enn 3500+. Jeg spiller med alt på medium og AA på 2x, samt en oppløsning på 1440x900.

Går ikke helt glatt, samt at det hakker mer når det blir action med skyting og handgranater osv.

Tenkte å gå opp til AMD Athlon 6000+ med det samme. Vil jeg da kunne kjøre Crysis på high på alt? Gjerne mer AA også.

Håper og tror prosessoren er min flaskehals.

Kjører f. eks Half Life Lost Coast med allt på high, same AA på 16x. Går helt glatt! Crysis krever vel en del mer?

Endret av Bimmerlars
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjører GT, E6850 4Gb Ram på medium i 1650x1080. Uten overklokking er det greiest med disse instillingene for å få god flyt i spillet i alle situasjoner. Har ikke på noe AA heller, men kan nok kjøre med det på lavere oppløsning, men synes grafikken var best spillemessig med høy oppløsning. Regner med at du vil kunne klare rundt det samme, bedre hvis du overklokker, men da kan nok kanskje 400W PSU blitt i minste laget.

Lenke til kommentar
Jeg kjører GT, E6850 4Gb Ram på medium i 1650x1080. Uten overklokking er det greiest med disse instillingene for å få god flyt i spillet i alle situasjoner. Har ikke på noe AA heller, men kan nok kjøre med det på lavere oppløsning, men synes grafikken var best spillemessig med høy oppløsning. Regner med at du vil kunne klare rundt det samme, bedre hvis du overklokker, men da kan nok kanskje 400W PSU blitt i minste laget.

Okei. Får se når jeg får ny prosessor. Blir spennende :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...