Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Død Laptop! Powerlyset tennes og viften starter, men ellers ingenting...


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en AOpen 1557 GLS (Tundra/PS-data) som i forrgårs sluttet å virke.

Selvfølgelig har garantien gått ut for ca. 4mnd. siden!

 

Maskinen sto på med ladekabel i og funket helt fint. Min mor tok ut ledningen til laderen da vi skulle bort i middagsselskap. (De gjør slike ting de...) Jeg vil da tro at den gikk over i batterimodus og skrudde seg deretter av etter en 3-4timer. Etter dette vil den ikke starte lenger.

Når jeg trykker på "On" knappen så starter prosessorvifte opp og "Power-lyset" lyser. Inget bilde på skjerm eller andre ting som indikerer på liv.

 

Er det noen som har kjennskap til lignende problemer eller har forslag til hvordan løse det!

Jeg kan litt om PC'r så jeg koblet i fra HD, minne og DVD/CD-brenneren, men det samme skjer når jeg skrur den på!

 

Siste utvei er å levere den inn og få fikset det, men det skjer ikke før ut på nyåret!

 

Takker for på forhånd til alle som guider meg videre i mitt problem.

 

Christian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg har en AOpen 1557 GLS (Tundra/PS-data) som i forrgårs sluttet å virke.

Selvfølgelig har garantien gått ut for ca. 4mnd. siden!

 

Maskinen sto på med ladekabel i og funket helt fint. Min mor tok ut ledningen til laderen da vi skulle bort i middagsselskap. (De gjør slike ting de...) Jeg vil da tro at den gikk over i batterimodus og skrudde seg deretter av etter en 3-4timer. Etter dette vil den ikke starte lenger.

Når jeg trykker på "On" knappen så starter prosessorvifte opp og "Power-lyset" lyser. Inget bilde på skjerm eller andre ting som indikerer på liv.

 

Er det noen som har kjennskap til lignende problemer eller har forslag til hvordan løse det!

Jeg kan litt om PC'r så jeg koblet i fra HD, minne og DVD/CD-brenneren, men det samme skjer når jeg skrur den på!

 

Siste utvei er å levere den inn og få fikset det, men det skjer ikke før ut på nyåret!

 

Takker for på forhånd til alle som guider meg videre i mitt problem.

 

Christian

 

Jeg har akkurat samme feilen på min acer laptop...

er lys og vifta surrer,, men helt dødt i skjermen.. virker som om hd heller ikke går..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...