Gå til innhold

Akam Haugaland på tur


kimare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er et glimrende alternativ, kimare. Landlig og fint i Sveio, samt et interessant tillegg i form av industri. Vi har jo også området rundt kulturfyret, som kan gi noen fine skjærgårdsbilder. Beste forslag til nå, og tidspunktet passer meg godt. Det må ikke bli for seint på ettermiddagen, slik at vi får godt lys. Samtidig bør det kanskje være så seint at vi får solnedgangen før vi drar hjem.

 

Jeg har forresten et forslag til et sommmertreff. Kulturlandskapet på Bokna-området har alltid fristet til nærmere undersøkelser.

Lenke til kommentar
Det er et glimrende alternativ, kimare. Landlig og fint i Sveio, samt et interessant tillegg i form av industri. Vi har jo også området rundt kulturfyret, som kan gi noen fine skjærgårdsbilder. Beste forslag til nå, og tidspunktet passer meg godt. Det må ikke bli for seint på ettermiddagen, slik at vi får godt lys. Samtidig bør det kanskje være så seint at vi får solnedgangen før vi drar hjem.

 

Jeg har forresten et forslag til et sommmertreff. Kulturlandskapet på Bokna-området har alltid fristet til nærmere undersøkelser.

 

Hva med ca kl 1500? Da har vi noen timer på oss før sola går ned. Dersom flere ønsker skyss fra byen kan de sitte på med meg. Send meg evt en pm med mob nr slik at vi kan avtale tid og sted.

 

La oss nå lande på et alternativ i påsken før vi begynner å diskutere sommeren. Dog er jeg enig i at Bokn er et godt alternativ.

Lenke til kommentar

Da er vi tilsynelatende enige i at vi tar turen til Ryvarden onsdag 19. mars. Vi møtes ved parkeringsplassen i Mølstrevåg ca kl 15.

 

Så får vi håpe på fint vær, Storm sier i det minste at det ikke blir nedbør.

 

Autodidact (Pentax), PMnormal (Canon), kimare (Sony) og kattekwinnen (Canon) kommer. kiskogl (Olympus) kommer antakeligvis. Dvs at vi bare mangler en Nikon, er det noen som melder seg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...