Gå til innhold

Akam Haugaland på tur


kimare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det ikke helt klart(?) blir brukande vær den aktuelle dagen, er det jo bare til å sette på ovnenen i kjellerleiligheten så ikke Thors småkryp tar repern.

 

Denne Haa(å)konen har ikke båt, men har vært medlem i kajakklubben i mange år tidligere, så jeg kan kanskje arrangere noe der. :p Nå som noen av oss har vært på seminar/workshop, og har ny inspirasjon, så er det klart at noen må ha med seg en hund, en gris og ei "babe" som er villig til å frysetørke seg for å live opp omgivelsene. Ikke sant Kim Are?! 8o)

 

..en musikkfestival, og minnes øyen som et svært fotogent sted.

 

Nå så jeg deg for meg liggende i gresset med en groupie mens tankene fløt fra seansen til hvor svært fotogent det var rundt omkring dere. :!

 

PS. PM, du kan få tafse på meg,.. æh - mitt K10 også, om det skulle friste. 8o)

Endret av Autodidact
Lenke til kommentar
Jeg drar over fjellet for å fotografere reptiler i påsken... Er hjemme frem t.o.m tirsdag. Så jeg kan kun være med helga "før" påske, dvs førstkommende...

 

Synd det Thor. Vi håper uansett å få til flere samlinger. Du får kose deg med reptilene på østlandet ;)

 

Dersom vi ikke klarer å fikse båt til Vibransøy, er det noen som har andre forslag til lokasjon?

 

Jeg sykler forbi Haugaland vgs hverdag og der ligger det en del skrot og skrammel som kan være interessant. I tillegg har vi høyblokkene i nærheten.

 

Evt hva med Garpaskjærsskaien? Hagland, Bokn?

Lenke til kommentar

Jeg støtter "landlige omgivelser", men tenker da på steder som er noenlunde lune nå som vinden er så sur og kald. {Ellers blir det så kaldt på hendene når vi tafser.. 8o) }

 

Jeg er også glad i gammelt skrot og slitne plasser. Vi skulle nesten hatt et leksikon på slike plasser å utfolde seg på.

Lenke til kommentar

Vibransøy fyller definitiv kravet til skot og skrammel, landlig er det også. Lunt? Neppe!

 

Forøvrig har jeg sendt en forespørsel til en gammel kollega som har en fiskeskøyte. Han var usikker på hva han skulle i påsken. Dersom han ikke reiser på tur med båten, er det ikke utenkelig av han vil skysse oss til Vibransøy.

Lenke til kommentar
Den er nå inngjerdet, og de har begynt rivingen.. Så der er det ikke så "eksotisk" lenger.

 

Jeg anbefaler fremdeles området i og rundt Visnes Gruvemuseum :) Selv om jeg ikke skal være med...

 

Jeg har vært der et par ganger men har liksom ikke fått helt den riktige feelingen. Kanskje andre fotografer i nærheten kan tenne meg? Gamle Skudeneshavn er selvsagt også et alternativ.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...