Gå til innhold

Akam Haugaland på tur


kimare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når får du sjekka med fotoklubben da Kim Are ?

 

Lørdag eller søndag ? Lørdag passer helt klart best for meg, evt søndag ettermiddag.

 

Ja fotoklubben leier på Gamle slaktehuset og betaler 400,- (ikke dyrt, men dersom vi skal styre med dette hadde det vært greit å vite at det kom noen.) Mao vi kan planlegge dette til neste treff?

 

Skal sjekke med resten av familien når det passer best.

 

Hva med reptilparken på Torvastad, er det noen som kjenner han og vet om det er mulig å få komme inn der en tur?

Endret av kimare
Lenke til kommentar

Det er kanskje litt mer interessant hvis vedkommende får benytte noen av de gode bildene som blir tatt til markedsføring av parken?!

 

Jeg har forøvrig en kjellerleilighet som står tom (brukes kun til litt lagring av møbler), hvor jeg kan slenge ut det lille som står i stua bortsett fra en sofa og kaffetrakter..

 

Så slipper vi event. å leie et alt for stort rom om vi ikke blir en haug med folk..

Lenke til kommentar
Den parken er jo ikke åpen ennå såvidt jeg vet - men en kompis av meg er kompis med han, så jeg er forsåvidt i dialog med ham for å komme inn der å fotografere. Men tviler vel på at en hel gjeng får troppe opp der.. Men kanskje når den åpner ? Jeg kan undersøke.

 

Sørget du for å spørre om det var muligheter for at det kunne få komme flere?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Snart påske, det er normalt sett en fin anledning til å treffes. Autodidact sa det passet for han. Jeg kan i utgangspunket fra torsdag til mandag, men ønsker at vi bestemmer er dag.

 

Sted?

Dersom været tillater det. Ute.

 

Reserveløsning med drittvær?

I kjellerstua til Autodidact og makrosession med ThorEH sine insekter?

 

PS PM du skal få tafse på A700 med vertikalgrep.

Lenke til kommentar

Høres bra ut, KA. Jeg er her i påsken, så det blir nok til at jeg dukker opp som vanlig. Da dukker det kanskje opp både A700, E3 og D300 denne gang, siden de to sistnevnte ble representert sist. Kjekt at Auto blir med denne gang. Det skal bli hyggelig å se deg igjen, Håkon.

 

Ser forresten i en annen tråd at det er en siddis som ikke vet at Rogaland strekker seg nord for Boknafjorden.

Lenke til kommentar
Det er VI som ER Rogaland. Da må vi bare finne en dag og et sted. Vi får se hva de andre sier.

Yepp. Når vi er i ferd med å planlegge det tredje "akam-treffet" for rogalendinger så kan vi vel egentlig kalle Rogaland hovedfylket for akam-treff, så her er det noen som bør ta barneskole-geografien på nytt. Jeg vender tilbake til fødestedet mandag 17, hvis jeg klarer å bli ferdig med alle tekstene til et magasin som skal sendes til trykk medio april.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...