Gå til innhold

er saints row noe bra? kan dere si noe om det?


ecko

Anbefalte innlegg

jeg har fått halo 3 til jul, men har ikke i helvette tenkt å ha det, jeg skal bytte det i noe og begynte å tenkte på saints row.

 

er det noe bra? er det veldig likt GTA san andreas? det syntes jeg at var bra. er det foreksempel lik radio det. gjengkriger. kule personer?

 

hva har dere å si om det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Koste meg gjennom hele :]

Men ville heller tatt halo3 eller cod4 over saints row.

 

SR:

Kule personer, mange fete ting du kan gjøre.

Noen bugs, gøy multiplayer.

Grei radio, ikke like bra som gta imo.

Lenke til kommentar
jeg har fått halo 3 til jul, men har ikke i helvette tenkt å ha det, jeg skal bytte det i noe og begynte å tenkte på saints row.

 

er det noe bra? er det veldig likt GTA san andreas? det syntes jeg at var bra. er det foreksempel lik radio det. gjengkriger. kule personer?

 

hva har dere å si om det?

 

Hvorfor ikke beholde et konge spill som Halo 3?

Uansett: Saints Row er et mye bedre spill enn f.eks. GTA: San Andeas. Hovedsakilg pga. kjempegod utnytting av fysikkmotoren og bedre grafikk. Koser meg fortsatt med Player Pratfalls(ragdoll) koden. :)

Lenke til kommentar

jeg vil ikke ha halo 3 fordi at jeg har hørt at det er for kort, en idiot sa slutten til meg og å se slutten var eneste grunden til å spille det. jeg skal ikke spille på live med det første.

 

 

når kommer neste GTA?

Endret av ecko
Lenke til kommentar
jeg har fått halo 3 til jul, men har ikke i helvette tenkt å ha det, jeg skal bytte det i noe og begynte å tenkte på saints row.

 

er det noe bra? er det veldig likt GTA san andreas? det syntes jeg at var bra. er det foreksempel lik radio det. gjengkriger. kule personer?

 

hva har dere å si om det?

 

Click Me For Saints Row Video Review

Liker du GTA liker du Saints Row

Lenke til kommentar

Kanskje fordi halo ikke er et kongespill for absolutt alle!?:p

 

jeg anbefaler saints row jeg!:) er ganske så fun, jeg syns riktignok gta er bedre, men saints row har en del som tidligere gta spill har mangla!:)

så ikke et dumt bytte, men som andre nevner her også, er mange andre gode tittler, orange box, cod 4 osv!:)

Lenke til kommentar
Jeg synes det er idioti å kjøpe Saints Row bare et par måneder før GTA IV kommer. Blir sikkert mye bedre og når det blir lansert får du sikkert kjempelyst på det også ;)

Hvorfor det? Saints Row og GTA IV er jo to forskjellige spill.

Saints Row er absolutt verdt pengene. Selv etter at GTA IV er ute.

Lenke til kommentar

Jeg hadde Saints Row, og jeg synes det var veldig bra i førsten, men etter man hadde kjørt rundt hele byen så var jeg lei med engang.

Jeg gjorde noen oppdrag, men det irriterte meg grenseløst hver gang jeg måtte bygge opp respekt for å ta neste oppdrag.

 

Tror det hadde vært litt mer moro å spille det hvis noen deler av byen var låst, sånn som på GTA spilla, for da hadde man noe å se fram til mens man spillte.

 

Men hver sin smak selvfølgelig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...