Gå til innhold

Klikkelyd på ps3'en


Lars73

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har et problem som jeg lurer på om noen har vært borti eller hørt om før. Har prøvd å søke litt uten hell.

 

Her om dagen så begynte ps3'en min å klikke (tikke) *tik, tik, tik tik* uten stans. Tror ikke det er harddisken, og tror heller ikke det er dvd drevet. Hvis jeg skal gjette så vil jeg gjette på at det er et lager i en vifte som har gått eller noe. Kan nesten høres ut som det.

 

Hjelp, linker tas imot med takk...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...

min gjør det samme!

jeg er da ganske sikker på at det er viftene på min, og den lager en tikkende lyd i en rytme

ca. 3klikk i sekundet.

man kan nesten ikke høre det, bare om det er helt knusk stille rundt om i omgivelsene.

ellers lager den ikke en lyd, det høres ikke ut som om det er noen vifte i min, da den er super stillegående :w00t:

jeg kan ikke hjelpe deg med dette problemet, og prøver å finne svar selv...

 

Ok. Har du prøvd og rense vifta? Kan være noe som ligger og slår på vifta kanskje, var slik på den externe harddisken min xD! Men kanskje du kan ta og rense vifta og se hvordan det går? Bare vær FORSIKTIG !

 

 

ikke gjør det! da mister du garantien din!

Lenke til kommentar

Mitt råd er å ta ut alle kontakter fra maskinen, ta maskinen med ut, finn en slegge og hamre litt løs på den. Da tar vel tikkingen slutt?

 

(For de som ikke skjønte det: dette er ikke et råd du bør følge).

 

Men srsly, føler med deg, HATER sånne småfeil med spillmaskiner!

Lenke til kommentar
min gjør det samme!

 

 

Ok. Har du prøvd og rense vifta? Kan være noe som ligger og slår på vifta kanskje, var slik på den externe harddisken min xD! Men kanskje du kan ta og rense vifta og se hvordan det går? Bare vær FORSIKTIG !

 

 

ikke gjør det! da mister du garantien din!

 

Ehm..nei?

 

Ehm..jo! viss du åpnet noe, utenom HDD lokket går garantien i dundass!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...