Gå til innhold

Er det hvit jul der du bor?

synsing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Topic sier det meste, er det snø og hvit jul der du bor?

Her jeg bor (Romerike) var det ganske så fint helt til i går, med hvite trær og gater, men det måtte selvsagt snu i siste liten. Nå er det mildvær og sørpe på veiene og svarte trær.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, her er det ikke snø. Var vel et par dager med snø i november, men nå regner det og er overskyet, som alltid. God jul uansett, været skal ikke få ødelegge. :D

Skrevet

Kom hjem til Vesterålen på lørdag. Det er ikke et snøflak på marken, og det pøsregner. Dette er vel den første grønne julen og forhåpentligvis den siste.

Skrevet
Topic sier det meste, er det snø og hvit jul der du bor?

Her jeg bor (Romerike) var det ganske så fint helt til i går, med hvite trær og gater, men det måtte selvsagt snu i siste liten. Nå er det mildvær og sørpe på veiene og svarte trær.

Seconds!

Skrevet

Dro på jobb i dag tidlig ved 8 tiden og da var det fint og hvitt. Så kommer jeg ut fra jobben klokken 13 for å dra hjem og da er nesten all snøen smeltet og det er masse sørpe :dontgetit:

Dette var på Sofiemyr og Lambertseter...

Skrevet (endret)

Endring i planene visst, har ikke sjekket været ute idag..

Så gjorde det nå, er så vidt et snøflak å se på bakken :(

Typisk!

Endret av Hansen
Skrevet

Regn og mildt i Sandnes.. Kan heller ikke huske sist vi hadde en hvit jul bare sånn det er sagt! :p Begynner å bli temmelig lenge siden vi har hatt snø lenger en ei uke sånn generelt når jeg tenker meg om! :/ Men men, heller regn og overskyet, en sol og blå himmel på julaften! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...