Gå til innhold

Hvordan kabinett skal jeg kjøpe?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg skal kjøpe nytt kabinett fordi det jeg sliter med temperaturen nå.

 

- SKAL IKKE være et fjortis kabinett med lys og andre jente-ting!!!

- Må følge med gode vifter som ikke bråker.

- Må være Midi-Tower.

- Plass til minimum tre hardisker, en DVD-rom og en floppy.

- Maks 700 kr.

- Kabinettet må være jævlig kjølig.

 

 

Tenkte litt på Cooler Master Cavalier 3 (enten sort eller sølv) Jeg kjenner folk som har sånn, og de er veldig fornøyd. Det følger med en 120mm vifte og en 80mm vifte. I tilleg koster det jo bare en "rød-lapp"

Endret av stiff-leet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden du ville ha et veldig kjølig kabinett så ville jeg ville investert 300 kr til og kjøpt et Antec Nine Hundred. Der følger det med 3 x 120mm vifter, og en 200mm. I tillegg så er det viftestyring på hver vifte, så du selv velger hvor kjølig du vil ha det. Jeg selv har alle på det low. Da kan du såvidt høre viftene går. Kabinettet er utrolig kult. Mye for pengene.

Lenke til kommentar
Siden du ville ha et veldig kjølig kabinett så ville jeg ville investert 300 kr til og kjøpt et Antec Nine Hundred. Der følger det med 3 x 120mm vifter, og en 200mm. I tillegg så er det viftestyring på hver vifte, så du selv velger hvor kjølig du vil ha det. Jeg selv har alle på det low. Da kan du såvidt høre viftene går. Kabinettet er utrolig kult. Mye for pengene.

Les det første han krevde av kabinettet, han ville ikke ha lys..

Lenke til kommentar
Siden du ville ha et veldig kjølig kabinett så ville jeg ville investert 300 kr til og kjøpt et Antec Nine Hundred. Der følger det med 3 x 120mm vifter, og en 200mm. I tillegg så er det viftestyring på hver vifte, så du selv velger hvor kjølig du vil ha det. Jeg selv har alle på det low. Da kan du såvidt høre viftene går. Kabinettet er utrolig kult. Mye for pengene.

 

 

Hvor varmt er det inni pc-en din da? Hvor stor vifte går det å sette i døra?

Lenke til kommentar
Siden du ville ha et veldig kjølig kabinett så ville jeg ville investert 300 kr til og kjøpt et Antec Nine Hundred. Der følger det med 3 x 120mm vifter, og en 200mm. I tillegg så er det viftestyring på hver vifte, så du selv velger hvor kjølig du vil ha det. Jeg selv har alle på det low. Da kan du såvidt høre viftene går. Kabinettet er utrolig kult. Mye for pengene.

Les det første han krevde av kabinettet, han ville ikke ha lys..

 

Det er såvidt jeg vet en bryter for lysene på Antec Nine Hundred :thumbup:

Har planlagt og bestille det etter jul nå ;)

Endret av JanO2
Lenke til kommentar
Siden du ville ha et veldig kjølig kabinett så ville jeg ville investert 300 kr til og kjøpt et Antec Nine Hundred. Der følger det med 3 x 120mm vifter, og en 200mm. I tillegg så er det viftestyring på hver vifte, så du selv velger hvor kjølig du vil ha det. Jeg selv har alle på det low. Da kan du såvidt høre viftene går. Kabinettet er utrolig kult. Mye for pengene.

Les det første han krevde av kabinettet, han ville ikke ha lys..

 

Det er såvidt jeg vet en bryter for lysene på Antec Nine Hundred :thumbup:

Har planlagt og bestille det etter jul nå ;)

 

WooHoo :p Da går jeg mest sannsynlig for det :)

Lenke til kommentar
Siden du ville ha et veldig kjølig kabinett så ville jeg ville investert 300 kr til og kjøpt et Antec Nine Hundred. Der følger det med 3 x 120mm vifter, og en 200mm. I tillegg så er det viftestyring på hver vifte, så du selv velger hvor kjølig du vil ha det. Jeg selv har alle på det low. Da kan du såvidt høre viftene går. Kabinettet er utrolig kult. Mye for pengene.

Les det første han krevde av kabinettet, han ville ikke ha lys..

 

Det er såvidt jeg vet en bryter for lysene på Antec Nine Hundred :thumbup:

Har planlagt og bestille det etter jul nå ;)

 

WooHoo :p Da går jeg mest sannsynlig for det :)

 

Sitter i bakkant av kabinettet, jeg skal Quote en produktanmeldelse fra komplett :

 

"Dette kabinette her var et vellykket kjøp:) CPU'en min lå på ca 30grader før, men nå ligger den på MAX 27:O men ligger som oftes på 20-22 grader:) kjører en AMD 4200 2,2Ghz klokket til 2,5. harddiskene er også veldig god kjøling på noe jeg liker veldig godt:) der er bare delig å se på... mye plus for 200mm viften på toppen og av/på knapp, firewire, 2x usb og headsett og mic utgang på toppen:) der fyller med sånn du kan sette inni en floppy disketstasjon og det er ganske bra for de som trenger det:) totalt 4 vifter + en du kan sette på siden som kjøler skjermkort og hk.. du kan også sette inn en vifte der du kjøler litt skjermkort og cpu. men litt minus på at det er vifte kontroll på innsiden og ikke ut siden... bra gamer og styling kabinett med tillaget hull til av og på brytere til lys på bak siden med gummi rundt sånn den holder seg der.. Størmforsyning på bunn er bare fint og se på.:D KLIKK OG KJØP:D:D:D"

 

Håper dette kan hjelpe deg ! :new_woot: Hvis det ikke er knapp (?) så drar du jo bare ut strømmen på lysene :cool:

Endret av JanO2
Lenke til kommentar
Siden du ville ha et veldig kjølig kabinett så ville jeg ville investert 300 kr til og kjøpt et Antec Nine Hundred. Der følger det med 3 x 120mm vifter, og en 200mm. I tillegg så er det viftestyring på hver vifte, så du selv velger hvor kjølig du vil ha det. Jeg selv har alle på det low. Da kan du såvidt høre viftene går. Kabinettet er utrolig kult. Mye for pengene.

Les det første han krevde av kabinettet, han ville ikke ha lys..

 

Det er såvidt jeg vet en bryter for lysene på Antec Nine Hundred :thumbup:

Har planlagt og bestille det etter jul nå ;)

 

Mener du at det er lys i kabinettet man kan slå av? Jeg trodde det eneste som var av lys i Antec nine hundred var viftene. Har aldri hørt om vifter man kan slå av lys i.

 

Uansett. Antec nine hundred er MYE mer luftig enn Cooler Master Cavalier 3. om du vil ha det kjølig, gå for Antec.

Endret av Dusken
Lenke til kommentar
Det heter ikke: Hvordan kabinett skal jeg kjøpe?

 

Det heter:  Hvilket kabinett skal jeg kjøpe?

 

Men det betyr da ingenting?

 

Er litt uenig i at det ikke betyr noe med tanke på hvor dårlige vi nordmenn er i lesing og skriving i forhold til andre land. I forhold til overskriften her er det ikke så viktig, men om vi slutter å påpeke slike feil betyr det at vi aksepterer de og dermed er løpet kjørt. Beklager OT, men synes samtidig også diskusjon.no som norges største forum burde ta litt ansvar også på dette området i steden for å fjerne alle korrigerende innlegg. I værste fall kan det jo hende at noen faktisk lærer noe av det :)

Lenke til kommentar
Det heter ikke: Hvordan kabinett skal jeg kjøpe?

 

Det heter:  Hvilket kabinett skal jeg kjøpe?

 

Men det betyr da ingenting?

 

 

Dere som snakker bokmål kan påstå at "Hvordan kabinett skal jeg kjøpe?" blir litt feil for dere muntlig og skriftlig.

Jeg personlig er fra Nordland og sier muntlig "Korsn kabinett skal e kjøp?" som blir "Hvordan kabinett skal jeg kjøpe" vis du skal oversett. Så egentlig er det ikke feil, men kan fort bli feil på ett forum hvor de fleste snakker og skriver bokmål.

 

OT: Antec Nince Houndred er ett pent kabinett. Hvordan det støyer vill jeg ikke utale meg i, men det er fult mulig og skifte ut til vifter som ikke har lys og både lager lite støy.

Lenke til kommentar

Ingen snakker bokmål, og ingen snakker nynorsk!

Det er skriftspråk, dvs. at de bare finnes i skriftlig form.

 

Dagens ungom er så jævlig ignorante at det er skummelt!

 

Dialekt er heller ikke et skriftspråk, og alle som prøver å skrive slik burde ha blitt dasket 5 ganger pr ord.

 

Dette er ikke en diskusjon for denne tråden, selv om problemstillingen er meget aktuell her,

kjøp deg nå et nytt kabinett, og se om temperaturen faller så mye, jeg er nå litt skeptisk til om det egentlig er

nødvendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...