Gå til innhold

Kjøpte meg nettopp Macbook Pro! :D


Liquidkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gratulerer så mye. Skal selv kjøpe meg en Macbook når jeg får råd en gang. Går for macbook(ikke pro) med 2.2 ghz og 2 gb ram. skal bruke den til musikk og da er ikke skjermkortet så viktig:)

 

uansett grattis med en ny fin maskin!

 

Det bør du ikke, det er noe jeg forbanner meg over at jeg gjorde hver gang før jeg legger meg.

Lenke til kommentar
Gratulerer så mye. Skal selv kjøpe meg en Macbook når jeg får råd en gang. Går for macbook(ikke pro) med 2.2 ghz og 2 gb ram. skal bruke den til musikk og da er ikke skjermkortet så viktig:)

 

uansett grattis med en ny fin maskin!

 

Det bør du ikke, det er noe jeg forbanner meg over at jeg gjorde hver gang før jeg legger meg.

 

Hva er gale med en MacBook? Kanskje den er for svak for DEG (eller egentlig ikke), men kan passe perfekt til en annen.

Lenke til kommentar

Gratulerer så mye med MacBook Pro! Selv har jeg en MacBook med 1GB ram, som snart skal oppgraderes til 2GB ram.

 

Selv bruker jeg macen til foto (Lightroom og Photoshop) og musikkproduksjon (Audition). Det å kjøre LR og PS samtidig ble noe tregt, derfor skal jeg doble ramen. Musikkproduksjon går greit, men jeg skal snart kjøpe et eksternt lydkort for å få mer hardware-kraft!

 

Men alt i alt, Mac eier alt og alle!

Lenke til kommentar
Gratulerer så mye. Skal selv kjøpe meg en Macbook når jeg får råd en gang. Går for macbook(ikke pro) med 2.2 ghz og 2 gb ram. skal bruke den til musikk og da er ikke skjermkortet så viktig:)

 

uansett grattis med en ny fin maskin!

 

Det bør du ikke, det er noe jeg forbanner meg over at jeg gjorde hver gang før jeg legger meg.

 

Hva er gale med en MacBook? Kanskje den er for svak for DEG (eller egentlig ikke), men kan passe perfekt til en annen.

 

Er jævlig fornøyd, men det er det lille ekstra som plager meg. MacBooken fungerer strålende den. Men enn å ha f.eks Crysis på en MBP = :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...