Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Mobil spist opp av hund


voluz

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Lurer på om det går på forsikringa når en hund (valp) har funnet ut at mobiltelefonen er morsom å leke med og dermed spist den til pinneved?

 

Har betalt 25,-/mnd. i sånn 4-5 år nå i forbindelse med mobilabb'et hos Telenor Mobil. Her er forsikringsvilkårene for den som vil sette seg inn i det: http://www.telenor.no/privat/mobil/abonnem...lforsikring.jsp

 

Får man tilbake samme telefon, eller får man en tilsvarende en? Eller får man penger som tilsvarer mobilen som gikk tapt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter min oppfatning har du forsikringsdekning på mobiltelefonen og det greieste er at du setter deg inn i forsikringsvilkårene du har linket i ditt innlegg.

 

Du trenger å gå inn på forsikringsselskapets hjemmesider for å hente skadeskjema.

Du trenger å få nummeret fra Telenor som er nevnt i forsikringsvilkårene.

Du trenger videre dokumentasjon på mobiltelefonens nypris.

 

Samlet og utfylt dokumentasjon sender du til forsikringsselskapet som redgjort for i forsikringsvilkårne.

 

En valp som klør i tennene biter på alt. Jeg ville ha kontaktet en veterinær for å forhørt meg vedrørende valpen. Svært få elektroniske deler er sunne å svelge.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Jøss, utrolig at det finnes mobilforsikringer som ikke dekker væskeskader! Det er jo den vanligste selvpåførte skaden som kommer på mobiler!

og derfor dekkes det ikke vis du selv som eier påfører mobilen din veskeskade. vanligvis.

var nylig borti det selv med netcom sin vanlige forsikring den dekket ikke at jeg hadde fått vann på mobilen, men vis en ytre hendelse hadde gjort det. f.eks noen dultet borti meg og den gikk i vann eller lignende så dekket de det.

Men de hadde jo en dyrere topp forsikring som dekket at du selv mistet den i vann

*edit*

god jul forresten

Endret av stich_it
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...