Gå til innhold

Hvordan "knerte" BigDaddy i Bioshock?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg pleide ihvertfall å stønne han med Electric plasma og løpe bort til han og skyte han med hagle i hodet. Var bare å løpe til siden når han charger mot deg. ;) Beveg deg hele tiden.

Jeg har "byttet" ut den.. Har den som jeg kan sende ting tilbake med, og den med den røde "flaska".. Vet ikke hva den gjør :p

Lenke til kommentar
Jeg pleide ihvertfall å stønne han med Electric plasma og løpe bort til han og skyte han med hagle i hodet. Var bare å løpe til siden når han charger mot deg. ;) Beveg deg hele tiden.

Jeg har "byttet" ut den.. Har den som jeg kan sende ting tilbake med, og den med den røde "flaska".. Vet ikke hva den gjør :p

 

Det kan du lett forandre på det. Bare å gå til en Genetic-et-eller-annet og swape Electric Plasma mot det du har minst bruk for. Det finnes jo også forskjellige typer plasmid. Den "røde" flaska som du kalte den - Jeg regner med at det er den som gjør at fiender angriper andre fiender med?

Endret av Darkbuster
Lenke til kommentar
Jeg pleide ihvertfall å stønne han med Electric plasma og løpe bort til han og skyte han med hagle i hodet. Var bare å løpe til siden når han charger mot deg. ;) Beveg deg hele tiden.

Jeg har "byttet" ut den.. Har den som jeg kan sende ting tilbake med, og den med den røde "flaska".. Vet ikke hva den gjør :p

 

Bare prøv deg fram med diverse skyts og plasmids, og løp til siden når han kommer stormende mot deg. :thumbup:

Lenke til kommentar

Nei, da er det vell litt tidlig. :) Bare bruk de plasmidene du allerede har, og husk at det finnes en god og en slem slutt.

 

Slik får du den gode ihvertfall og det motsatte for den onde.

 

 

For å få den gode slutten må du rescue alle Little Sisters, og det motsatte for den onde. Du trenger ikke harveste alle for den onde, men ihvertfall ikke rescue dem for mye.

 

 

Bare husk å beveg deg mye og løp gjerne bak forskjellige ting når han stunner deg. Ikke stå mye stille, og bruk plasmidene ofte. Jeg er sikker på at du har fått Electric Plasmid så bare prøv å bytt over til den fortest mulig. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...