Gå til innhold

Samletråd for nettverk på lan..


Anbefalte innlegg

Ser det har vore ein del trådar om korleis ein skal sette opp nettverk på lan. Dette blir ein tråd som skal omhandle nettverk, serverar og internettlinje på lan.

 

Alle kan komme med tips, innspel osv. men reis ikkje for langt ut på viddene.. Hold diskusjonen rundt nettverk og ikkje andre usaklege ting.

 

Kan oppdatere førsteposten med meir generell info vist nokon ønskjer det.

 

Vanlige spørsmål om nettverk

Nettverk FAQ

Tips og Triks for å arrangere Dataparty (står generelle ting om oppsett av nettverk/serverar/linje på lan)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sia ingen andre har posta her so kan vel eg starte. Set på lan no(er admin) og me skal kanskje kjøpe inn nokre nye switchar etter dette lanet og eg lurde på om noken kunne ha kåme med tips til kva me burde satse på..

 

Eg meinar at gbit switchar me 10gbit uplink vil vera bra framtidsretta.. kva er din meining?

Lenke til kommentar

1gbit til alle med 10gbit uplink hadde vært kult det, men blir rimelig heftige saker en skal ha i core i så fall (satte en gang for moro skyld opp en slik løsning for 160 stk som havna på 500.000 ellerno).

 

HP-switch som støtter 10gigabit uplink:

HP 3400cl

 

Har på generelt basis god erfaring med HP, og kan gjerne anbefale det.

 

Ellers er ZyXEL GS-2024 en fin switch jeg har gode erfaringer med.

Endret av Iguil
Lenke til kommentar

ca. 500 000kr for switchar og kablar til 160 pers med gbit?

Det var litt meir en det me hadde forventa..

Men eg reknar med at det vil gå med ca. 5-10 000kr på core switch.. menne no er ikkje eg så dreven med nettverk av større hastigheit så for litt kvalitet så må me vel gå opp nokre prisklassar..

 

Korleis kablar er spesifiserte for 10GbE? cat 6? cat 7?

Endret av Actrm
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Treng hjelp til eit oppsett med 1 core switch og 4 bordswitchar.

Alle switchane skal helst vere på 24 port og skal ha integrert straumførsyning.

 

Har 3 alternativ:

 

1. Bordswitchane er på 100Mbps og med 1Gbps uplink. Då må sjølvsagt coreswitchen vere på 1Gbit.

 

2. Bordswitchane er på 1Gbps og med 1Gbps uplink. Då må sjølvsagt coreswitchen vere på 1Gbit.

 

3. Bordswitchane er på 1Gbps og har 10Gbps uplink. Då må coreswitchen vere på 10Gbps.

 

Vil helst at det skal vere god kvalitet til minst muleg pris.

Switchane må vere administrerbare. Nettverket skal kunna bli overvåka på best muleg måte, helst ned til kvar einkelt port/mac-adresse.

 

Edit:

Har og muligheit til og sette opp ei eiga maskin som overvåkar nettverket. Nokon som har noko god programvare for dette? Muligheitar for å få opp grafar over bruken av nettverket og portar?

Endret av Actrm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...