Gå til innhold

Bill Gates er ute, Ny verdens rikeste man


Gjest Slettet+5132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Ny milliarder slår ut Bill Gates.

 

36994390pg7.png

 

Bill Gates var flink til å dele rikdommen sin ved å selge aksjer til fattige land, denne mannen tjenner 100.000 norske kroner i MINUTTET, men til hvilket pris?

 

En gang skal han ha prutet i flere timer på et slips til en femtilapp.. Han har bodd i samme hus i 30 år, har ikke feriepalasser i andre land og går med en billig plastklokke.

 

 

 

kilde: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=191631

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorvidt han bruker sine egne penger er en privatsak. Sparsommelighet er sånn sett ikke en dårlig ting (for eksempel har jeg respekt for slike som Ingvar Kamprad som fortsatt kjører en gammel Volvo), og så lenge folk ikke flasher seg for mye kan de godt bruke pengene de har tjent ærlig på det de føler for. Derimot har jeg hørt mye stygt om mannens metoder, mht. oppnåelse av monopol, smøringer o.l. Og slike menn er jeg ikke en stor fan av (korrupsjon er vel en av de største grunnene til global fattigdom).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412
Han er jo reneste Onkel Skrue. Får håpe en person som Donald arver formuen hans. (Kanskje.)

tipper ikke han dør på lenge med de legene han der har.

ellers kommer han bare rett på enden av døden "Nei, jeg vil ikke betale for en ny hjerte"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...