DJ-Stigma Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Hei, Er det noen som vil samarbeide med meg å få fullført mafia scriptet som er da http://mafia-mobster.freehostia.com/ har lastet den opp, men får feil på siden hele tiden PS: De som samarbeider med meg kan bli Moderator eller admin i spillet når det er fullført! Legg meg til: [email protected]
Jarmo Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
Anders Moen Skrevet 22. desember 2007 Skrevet 22. desember 2007 Ehh, hva er det som er feil? Kan vi få litt feilmeldinger/kode osv kanskje? Det ville hjulpet mye
jeg_lyver_mye Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Når jeg trykker register.php så kommer det feil: Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/www/mafia-mobster.freehostia.com/_ip_block.php on line 14 Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/www/mafia-mobster.freehostia.com/_ip_block.php on line 15 _ip_block.php sikkert en spørring som er feil ett eller annet sted.
grimjoey Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 fulgte det med noen instruksjoner til dette scriptet? måtte du lage database manuelt først? har du i så fall gjort det? det er ikke sikkert scriptet oppretter databasen det skal jobbe mot. ellers ville jeg kontrollert database innstillingene. også kan du forsøke å enable debug dersom det er mulig, eller endre koden slik at feilmeldingene inkluderer mysql_error()
Aetius Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.
Anbefalte innlegg