Gå til innhold

*slettet*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nok aldri prøvd ett bedre pirat spill enn det første pirate of the carribean spillet.

 

Du kan gå på land kjøpe deg båt dra ut på havet bekjempe andre båter, der du kan enten knuse di eller du kan hoppe over i båten demmers og kapre den.

 

Du kan invadere havner som du ikke er i allianse med, du kan gjøre oppdrag for byer for å bli bedre venner med dem, du kan knuse byer for å bli fiender med dem, ett helt utrolig spill:)

 

Du kan også styre kanonene på båten velge hvor og når di skal skyte, om du skal bruke side kanonene, bak kanonene eller di som er framme på skipet.

 

Gjorde ikke så mye oppdrag jeg, kjøpte meg enn båt og dro rundt og bombarderte andre båter:P

Lenke til kommentar
Hehe, konge, folkens! Mange gode forslag.

 

 

Ble spesielt nysgjerrig på det der første Pirates of The Caribbean-spillet. Er det omtrent som GTA-serien?

Ja det blir på enn slags måte det, bare mye mere muligheter, tar bare ett eksempel du drar inn til ei bukt hvor det er enn by, du skyter ett kanon skudd på ene tårne, da blir bare det tårnet skada ikke liksom heile muren som jeg har merka på enn del spill.

 

Synes dette er utrloig fett, vill si det har enda større muligheter enn GTA. :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...