Gå til innhold

Virtual Console Spill


punti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1080° Snowboarding til N64 er ute på VC nå!

 

Fo real?

 

/vc

 

Ellers kan jeg, i tillegg til alt det andre som er nevnt, anbefale Ecco-spillene til Mega Drive. Veldig gode spill, med en fin miks av kamp, puzzles og underlig-men-fascinerende historie. Bare sørg for å ha notepad eller et godt, gammeldags analogt ark og en penn med deg, så du kan notere ned passordene til de ørten levlene (ingen saving eller kjære mor her).

 

Husk også på at SNES-spill med noe annet enn en Classic-controller er smerte (eventuelt kan du ha abnormt lange fingre). Prøvde med GC-kontrollene mine, men du skulle tro de bevisst har plassert knappene som er ved siden av hverandre på SNES/Classic lengst fra hverandre på GC, for å pushe Classic-kontrollere. :p

Lenke til kommentar
Hallo alle Wii fans :)

Det hele starter opp med at jeg kjøper 5000 wii points fra wii shop channel.

Kjøpte Super Mario Bros 3 og Internett Channel..

Men nå søker jeg flere spill.. Hva har dere å garrantere/hva har du på din wii?

 

Jeg har Gamecube og vanelig kontroll, så det er ikke stress på hvilken konsoll jeg kjøper spill til :)

 

 

Vil gjerne la denne tråden gå langt, så svar og vær effektive!:)

 

Jeg har Mario world, Super Probotector, Zelda Alink to the past og Shinobi 3. Alle de spillene vil jeg anbefale!

Lenke til kommentar

Som andre i tråden her har nemnt, er nostalagi også mitt hovudpunkt for å kjøpe desse spela. Eg f.eks. kjøpte nettopp Lylat Wars til N64. Eg berre ELSKAR dette spelet.. Eg veddar på at alle dykk andre ser på det som eit middelmådig flyspel. For min del derimot var dette det ALLER første spelet eg nokon gong fekk.

Lenke til kommentar

Man trenger faktisk classic controler til en del spill! Jeg har mario world og Super Probotector, og det går det ikke an å spille gamecube med. knappene er hvor som helst og er ubehagelig. Jeg har classic controler, og den er veldig komfortabel og bra! Ikke alle spill trenger det, men ikke alle spill da. Men den burde kjøpes.

Lenke til kommentar
Man trenger faktisk classic controler til en del spill! Jeg har mario world og Super Probotector, og det går det ikke an å spille gamecube med. knappene er hvor som helst og er ubehagelig. Jeg har classic controler, og den er veldig komfortabel og bra! Ikke alle spill trenger det, men ikke alle spill da. Men den burde kjøpes.

 

Sorry. Mente at ikke alle spill trenger det. Jeg skrev det to ganger på slutten!

Lenke til kommentar
Jeg anbefaler Ninja Gaiden. Jeg har spilt det mer enn jeg har spilt noen av Wii-spillene mine. Og utenom det vil jeg anbefale Ocarina of time som et must.

 

Noen som vet om ikke Ninja gaiden 2 og 3 kommer på wii store?

 

Ninja Gaiden II er allerde ute for US, så kommer vel om ikke altfor lenge. Jeg venter fortsatt bare på at Mega Man 1-4 skal komme til US!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...