Gå til innhold

Kopiere kontakter fra mob til pc.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9
Noen som har et greit og enkelt program for å kopiere alle kontakter fra mob til pc? Helst ikke SE sitt standard program...

Mulig jeg er OT, men SE har mulighet for å lagre en sikkerhetskopi av kontaktlista på minnekortet. Med hjelp av en kortleser kan du da ta .vcf-filen og lagre på PCen. Dette er fiklete, men det virker nå i hvertfall.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar
Har du vanlig Outlook (ikke Express) så er nå SE sitt standard program det enkleste og beste.

går det an å synkronisere (flytte fra mobil til data) med outlook over bluetooth uten noen tilleggsprogrammer? Hvis ja, hvordan gjør jeg det? har irritert meg grønn og blå nå for å finne det ut (war outlook 2007)

 

hvis ikke, hva må jeg ha for at det skal funke med outlook?

Lenke til kommentar
Har du vanlig Outlook (ikke Express) så er nå SE sitt standard program det enkleste og beste.

går det an å synkronisere (flytte fra mobil til data) med outlook over bluetooth uten noen tilleggsprogrammer? Hvis ja, hvordan gjør jeg det? har irritert meg grønn og blå nå for å finne det ut (war outlook 2007)

 

hvis ikke, hva må jeg ha for at det skal funke med outlook?

 

Outlook trenger et program som snakker med mobilen. Derfor trenger du bare syncprogrammet til SE og så skal ting fungere smertefritt. Også over Bluetooth.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...