Gå til innhold

Zero Punctuation/the escapist høvler over Mass Effect


Arlendius

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt en stor fan av videoanmeldelsene til Zero Punctuation. Dette på tross av at jeg stortsett liker spillene de gir et nakkeskudd (dette gjelder også Mass Effect, jeg digger spillet), så treffer de så på kornet med hva som er dårlig/litt feil.

 

Nok tøvprat, over til linken!

 

http://www.escapistmagazine.com/articles/v...ion-Mass-Effect

 

Enjoy!!

 

Arlendius

 

PS. Jeg søkte og fant ikke denne postet på forumet før (mulig det er fordi den akkurat er posta og spratt opp i RSS leseren min), og jeg syns den fortjener en egen post istedenfor å bli gjemt bort i en annen stor samletråd for Mass Effect. Om jeg skulle ta feil så kan selvsagt en moderator flytte dette innlegget til en mer passende tråd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har blitt en stor fan av videoanmeldelsene til Zero Punctuation. Dette på tross av at jeg stortsett liker spillene de gir et nakkeskudd (dette gjelder også Mass Effect, jeg digger spillet), så treffer de så på kornet med hva som er dårlig/litt feil.

 

Nok tøvprat, over til linken!

 

http://www.escapistmagazine.com/articles/v...ion-Mass-Effect

 

Enjoy!!

 

Arlendius

 

PS. Jeg søkte og fant ikke denne postet på forumet før (mulig det er fordi den akkurat er posta og spratt opp i RSS leseren min), og jeg syns den fortjener en egen post istedenfor å bli gjemt bort i en annen stor samletråd for Mass Effect. Om jeg skulle ta feil så kan selvsagt en moderator flytte dette innlegget til en mer passende tråd!

 

Ahh herlig! Hadde glemt at han kom med ny film i dag. Takker og bukker..

Det snåle er at jeg faktisk lurte på hvorfor han ikke hadde anmeldt Mass Effect, senest i går.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...