Gå til innhold

Selge PC-en. Hvordan kan jeg fortsatt spille på profilen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal selge PC-en min nå før jul, og lurer på en ting. Er mulig å kopiere noen filer fra spillmappa på harddisken, sånn at jeg slipper å starte helt fra begynnelsen igjen på den nye PC-en? :roll:

Trenger et svar før den 23. ettersom kjøperen henter maskinen da.

- Kjetil

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja du kan kopiere mappen, men når du får ny pc. Innstaller først spillet så erstatt de mappene du har kopiert med de nye.

Hvilken av mappene i Battlefield2 folderen? :dontgetit:

Skrevet
Bare ta alle du, skjekk også mine dokumenter om det ligger noe der.

Og så erstatter jeg de nye battlefield-filene som blir installert med alle de gamle? :dontgetit: Er det ikke en lettere måte å gjøre det på. Bare et par filer liksom?

Skrevet
Vis du finner ut hvor save fila/filene er så er jo det enklest, bare å legge de filene tilbake når du installerer igjen.

je, men hvor er de? Har ingen aning over hvor de kan ligge eller hva filene heter.. :S

Skrevet
Hei!

Skal selge PC-en min nå før jul, og lurer på en ting. Er mulig å kopiere noen filer fra spillmappa på harddisken, sånn at jeg slipper å starte helt fra begynnelsen igjen på den nye PC-en? :roll:

Trenger et svar før den 23. ettersom kjøperen henter maskinen da.

- Kjetil

Starte på begynnelsen av hva da? Det er kun lokale innstillinger som er lagret på din PC (controls, options etc).

Din online-profil (dvs. med poeng, medaljer og anna mainnsjit) er lagret hos EA/Gamespy.

Du installerer spillet på din nye maskin, og bruker samme bruker og passord som på din gamle maskin. Finito.

Skrevet
Starte på begynnelsen av hva da? Det er kun lokale innstillinger som er lagret på din PC (controls, options etc).

Din online-profil (dvs. med poeng, medaljer og anna mainnsjit) er lagret hos EA/Gamespy.

Du installerer spillet på din nye maskin, og bruker samme bruker og passord som på din gamle maskin. Finito.

Sant, etter du har installert spillet, og kommet til "log inn" bilde, trykker du på create multiplayer account, og der inne skal det være en "revive account" og derifra er det plankekjøring..

Skrevet

Sant, etter du har installert spillet, og kommet til "log inn" bilde, trykker du på create multiplayer account, og der inne skal det være en "revive account" og derifra er det plankekjøring..

ok, takk for hjelpen! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...