Xcrtry Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Hei Lurte på om hvordan jeg kunne spille battlefield 2 uten plate? har klart å ødelegge plata mi, så jeg låner den hos en kompis. Men siden kan skal ha den tilbake får jeg ikke spilt det lengre. Har prøvde å laste ned no-cd crack, men det funken ikke. Så jeg veit ikke hva jeg skal gjøre for å få spilt det uten plate. Håper det er noen som har svar
Beyma Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Kan bare sette inn cd, starte spille og ta ut CD-en..
Xcrtry Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Skrevet 19. desember 2007 Kan bare sette inn cd, starte spille og ta ut CD-en.. kan jo ikke gjøre det når jeg ikke har plata.
AiKi Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Generelt er det vel ikke lov å diskutere slikt, men siden Battlefield 2 tross alt krever at man har en gyldig lisens for å spille det, skal jeg gi et stikkord: Miniimage. Modifisering av selve spillet for at det skal starte uten CD er ikke anbefalt, da Punkbuster har en lei tendens til å merke det, og kommer med banhammeren.
Xcrtry Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Skrevet 20. desember 2007 Generelt er det vel ikke lov å diskutere slikt, men siden Battlefield 2 tross alt krever at man har en gyldig lisens for å spille det, skal jeg gi et stikkord:Miniimage. Modifisering av selve spillet for at det skal starte uten CD er ikke anbefalt, da Punkbuster har en lei tendens til å merke det, og kommer med banhammeren. Jeg laga sånn image med nero, og prøvde å åpne det med daemon tools, men det kom bare opp at jeg måte sette inn den gyldige cden eller noe sånt.
Pellick Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Når man eier spillet er det ikke forbudt å bruke mini-image eller no-cd. Problemet er vel at det blir vanskelig å spille online hvis man bruker noen av disse.
Xander^ Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 (endret) Når man eier spillet er det ikke forbudt å bruke mini-image eller no-cd. Problemet er vel at det blir vanskelig å spille online hvis man bruker noen av disse. Jeg bruker et mini-image på 2 mb når jeg spiller og har brukt det siden spillet kom ut uten noe som helst problemer. edit: Online ja Endret 21. desember 2007 av Xander^
Xcrtry Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Skrevet 21. desember 2007 Når man eier spillet er det ikke forbudt å bruke mini-image eller no-cd. Problemet er vel at det blir vanskelig å spille online hvis man bruker noen av disse. Jeg bruker et mini-image på 2 mb når jeg spiller og har brukt det siden spillet kom ut uten noe som helst problemer. edit: Online ja Du har vel ikke lyst å si hvor du fant det?
Grindal Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 du kan søke etter på google etter "battlefield 2 miniimage" eller "battlefield 2 no-cd crack
Xcrtry Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Skrevet 23. desember 2007 har prøvd med no cd crack, men da ville ikke bf 2 åpne seg :S men har fått tak i mini image og skal prøve det.
Xander^ Skrevet 24. desember 2007 Skrevet 24. desember 2007 Om admin tillater det kan jeg legge ut imaget her..
agvg Skrevet 26. desember 2007 Skrevet 26. desember 2007 Om admin tillater det kan jeg legge ut imaget her.. Tror vi bør unngå og legge ut slik her.
OlaStandal Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Om admin tillater det kan jeg legge ut imaget her.. Tror vi bør unngå og legge ut slik her. er vel lov og ta en god gammeldags burn image greie her.. bruk alcohol.. unnskylder til admin om dette ikkje var lov...
Xcrtry Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Skrevet 30. desember 2007 Om admin tillater det kan jeg legge ut imaget her.. Tror vi bør unngå og legge ut slik her. er vel lov og ta en god gammeldags burn image greie her.. bruk alcohol.. unnskylder til admin om dette ikkje var lov... Lagde image med nero, men det funka ikke..
TheCatIsALie Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Hmm.. er litt redd for dette, men: http://m0001.gamecopyworld.com/games/pc_battlefield_2.shtml Du må ha en bestemt "jukse cd fil" etter hvilken patch du har. Den under skal være for alle. Usikker på om den funker. http://dl.gamecopyworld.com/?d=2006&f=BF2DVD!rar Mulig ikke linken virker, gjorde ikke det på meg.
Snuggis Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 (endret) Last ned image via link som er på denne siden. Fjernet direktelinken pga sure miner i posten under meg:) Så laster du ned og installerer daemon tools Etter installasjonen av daemon tools er det bare å mounte mini imaget i den virituelle cd-rommen og starte opp BF. Ved å bruke dette mini imaget er det heller ikke noe problem å installere nye patcher. Bare å installere patchen og starte opp bf etterpå. Ikke noe kluss inne i mappene eller noe Endret 8. januar 2008 av Snuggis
Xander^ Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Hva med å faktisk lese tråden før dere poster? Om admin tillater det kan jeg legge ut imaget her.. Tror vi bør unngå og legge ut slik her.
Snuggis Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Hva med å faktisk lese tråden før dere poster? Om admin tillater det kan jeg legge ut imaget her.. Tror vi bør unngå og legge ut slik her. Dette er bare snakk om å tro. Ikke vite:P Btw. Mini image er ikke ulovelig. Ei heller å spille med et komplett image. Dvs image av full størrelse. No-cd crack som går på å skifte ut .exe filen er derimot litt annerledes.
TheCatIsALie Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 kan jeg som har spillet orginalt med eget plate bruke image? (hater å finne cda hele tiden) Vet det er frekt å spørre om ting i andres tråder, men orker ikke lage en ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå