Gå til innhold

Spille battlefield 2 uten plate?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Lurte på om hvordan jeg kunne spille battlefield 2 uten plate? har klart å ødelegge plata mi, så jeg låner den hos en kompis. Men siden kan skal ha den tilbake får jeg ikke spilt det lengre. Har prøvde å laste ned no-cd crack, men det funken ikke. Så jeg veit ikke hva jeg skal gjøre for å få spilt det uten plate. Håper det er noen som har svar ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Generelt er det vel ikke lov å diskutere slikt, men siden Battlefield 2 tross alt krever at man har en gyldig lisens for å spille det, skal jeg gi et stikkord:

Miniimage.

Modifisering av selve spillet for at det skal starte uten CD er ikke anbefalt, da Punkbuster har en lei tendens til å merke det, og kommer med banhammeren.

Skrevet
Generelt er det vel ikke lov å diskutere slikt, men siden Battlefield 2 tross alt krever at man har en gyldig lisens for å spille det, skal jeg gi et stikkord:

Miniimage.

Modifisering av selve spillet for at det skal starte uten CD er ikke anbefalt, da Punkbuster har en lei tendens til å merke det, og kommer med banhammeren.

Jeg laga sånn image med nero, og prøvde å åpne det med daemon tools, men det kom bare opp at jeg måte sette inn den gyldige cden eller noe sånt.

Skrevet

Når man eier spillet er det ikke forbudt å bruke mini-image eller no-cd. Problemet er vel at det blir vanskelig å spille online hvis man bruker noen av disse.

Skrevet (endret)
Når man eier spillet er det ikke forbudt å bruke mini-image eller no-cd. Problemet er vel at det blir vanskelig å spille online hvis man bruker noen av disse.

Jeg bruker et mini-image på 2 mb når jeg spiller og har brukt det siden spillet kom ut uten noe som helst problemer.

edit: Online ja

Endret av Xander^
Skrevet

Jeg bruker et mini-image på 2 mb når jeg spiller og har brukt det siden spillet kom ut uten noe som helst problemer.

edit: Online ja

Du har vel ikke lyst å si hvor du fant det? :p

Skrevet
Om admin tillater det kan jeg legge ut imaget her..

Tror vi bør unngå og legge ut slik her.

er vel lov og ta en god gammeldags burn image greie her.. bruk alcohol..

unnskylder til admin om dette ikkje var lov...

Skrevet

er vel lov og ta en god gammeldags burn image greie her.. bruk alcohol..

unnskylder til admin om dette ikkje var lov...

Lagde image med nero, men det funka ikke..

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Last ned image via link som er på denne siden. Fjernet direktelinken pga sure miner i posten under meg:)

Så laster du ned og installerer daemon tools

Etter installasjonen av daemon tools er det bare å mounte mini imaget i den virituelle cd-rommen og starte opp BF.

Ved å bruke dette mini imaget er det heller ikke noe problem å installere nye patcher. Bare å installere patchen og starte opp bf etterpå. Ikke noe kluss inne i mappene eller noe :)

Endret av Snuggis
Skrevet

Hva med å faktisk lese tråden før dere poster?

Skrevet
Hva med å faktisk lese tråden før dere poster?

Dette er bare snakk om å tro. Ikke vite:P Btw. Mini image er ikke ulovelig. Ei heller å spille med et komplett image. Dvs image av full størrelse. No-cd crack som går på å skifte ut .exe filen er derimot litt annerledes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...