Gå til innhold

er det noe poeng å bruke pushup bars


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg hadde ikke valgt den counteren iaffal. den teller jo bare og det klarer du selv. i tillegg vipper den kroppen litt opp slik at det blir lettere å ta armhevinger(ikke merkbart lettere da sikkert). de to små stativene burde har absolutt effekt, du kan plassere de slik du vill og senke deg lengre ned enn vanlig. ("gjennom gulvet)

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Hei.

... er det noen fordeler med å trene med disse?

... hvilken ville dere ha valgt?

 

- Nei, egentlig ikke.

- Ingen, bortkasta penger imo.

 

Tren pushups på gulvet, i senga eller hvor som helst. Samme effekt og koster svimlende 0kr. Ikke nødvendig å bruke penger på sånnt, spørr du meg.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Det er vel fordi at du kan senke deg lengre ned og at det da blir mye tyngre å pushe seg opp igjen.

 

Ja det var egentlig det jeg lurte på. om disse har noen form for effekt i det hele tatt.

jeg synes det du sier her virker som en logisk forklaring. så da kan det være at de har noe for seg.

Det er jo ikke at de koster så mye. ser jo de biligste med frakt på ebay, koster ca 150kr.

eller 90kr i norge. frakta kan vel ikke være allverden fra Bergen.

http://www.aktivfritid-shop.no/product.asp...e=kat&bid=1

 

 

jeg hadde ikke valgt den counteren iaffal. den teller jo bare og det klarer du selv. i tillegg vipper den kroppen litt opp slik at det blir lettere å ta armhevinger(ikke merkbart lettere da sikkert). de to små stativene burde har absolutt effekt, du kan plassere de slik du vill og senke deg lengre ned enn vanlig. ("gjennom gulvet)

 

;) hehe.

grunnen til at jeg så på den er at jeg er glad i duppeditter, spesiellt hvis de har noen ekstra tekniske finurligheter.

 

Hei.

... er det noen fordeler med å trene med disse?

... hvilken ville dere ha valgt?

 

- Nei, egentlig ikke.

- Ingen, bortkasta penger imo.

 

Tren pushups på gulvet, i senga eller hvor som helst. Samme effekt og koster svimlende 0kr. Ikke nødvendig å bruke penger på sånnt, spørr du meg.

Kjekt å høre alle synspunkter.

 

 

Takker for alle svar ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...