Gå til innhold

Noen nye Vietnamspill?


Anbefalte innlegg

Har akkurat sett We Were Soldiers. Tenkte det hadde vært fett å spille noen "Vietnam" spill.;) Noen som har noen på lager?? Vietcong begynner jo å bli ganske gammelt... Hadde vært råtøft om de kunne lagd et nytt et snart! Forestill dere et Vietnam-krigspill med Crysis grafikk! Det hadde vært noe det!:D Begynne fra et helikopter, fly nærme bakken, gå rundt i jungelen med platoon'en din, det er helt stille, også plutselig smeller det! Tilkalle luststøtte osv. Hadde vært råtøft ass!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er SÅ glad noen lagde denne posten!

 

Quote: "Vietcong begynner å bli gammelt".

 

Sant nok - men det er fortsatt det beste spillet jeg noen gang har hatt! Jeg har spilt aktivt i mange klaner - dødskos spill! :D

 

Tror ikke det finnes så mange nye... Men har du patchet VC til 1.6? Masse nye maps - og omtrent 300 spillere online i gjennomsnitt i hvert minutt (lol). Men anyways - vietcong er en keeper!

 

Det roxer!

Lenke til kommentar

Høres fett ut det! Men hvor fett hadde det ikke vært hvis noen hadde lagd et nytt Vietnamspill, istedenfor alle disse 2. Verdenskrigspillene?;) Et nytt ett, med skikkelig grafikk+Ordentlig realisme, kanskje litt som brothers in arms spillene... Det tror jeg ville blitt populært ass, ihvertfall hos meg!:D

Endret av kristian04
Lenke til kommentar

det skal jo være et rimelig nytt spill som heter "the hell in Vietnam" eller no sånt, og det skal være utviklet av noen lite kjente utviklere, prøvde demoen og kan rimelig si at det sugde ræva! Alt ser og føles som om det kom ut i 2002!

velvel, har du lyst å prøve demoen så ligger den på gamer.no ;)

Lenke til kommentar

 

Trykk på linken. LOLROFLMAOGRAFIKK -.- Vietcong er eldgammalt - men det er faen meg bedre enn det sjitet!

 

Kanskje vi heller skulle laget landslag på VC :D xD

 

Dette blir nesten mer en VC diskusjon - så jeg følger opp med spørsmålet, hvilket VC map liker dere best? (Fra 1.60)

 

Mitt er klart Halong! <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...