Gå til innhold

Lost: Sesong 4 i gang torsdag 31 Januar på ABC

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om streiken har begynt å løsne seg litt er det så liten sjanse for ABC/Lost å få tid til å gjøre ferdig nok episoder til at de kan putte de inn i sendeskjema før til høsten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sesongen skal være på 16 episoder, men bare 8 har blitt laget hittil, så de resterende 8 kommer ikke før streiken er over.

Okei.

Er det satt en dato til når streiken er over?

Vil vi få en dum pause mellom episode 8 og 9?

Skrevet (endret)

Som Mahavishnu er inne på så er det tenkt at de skal sende de første 8 episodene nå, deretter vente til høsten, hvor de sender de resterende 8 episodene, og deretter fortsetter høsten med starten av sesong 5.

Og nei, det er enda ikke noen som vet hvor lenge streiken vil vare.

Endret av Nevnarion
Skrevet

Sesong 5 starter dog sansynelig på nyåret istede og sender sesong 5 som de skulle gjøre med sesong 4. Nemlig at de ikke sender noen episoder før jul av den nye sesongen, og heller starter januar/februar til mai.

Skrevet (endret)

Den er nok klar for nedlasting i 3-4 tia tenker jeg.

edit: Ifølge Abc - Lost så er det igjen 4 timer til den sendes. Så, kl 5 norsk tid går den på tv i usa.

Så da i 7 tiden blir den lagt ut.

Endret av Anders_strand
Skrevet
tja hva skal en si om starten på episode 4 da.

syns det blei litt mye at og framm i tia,

Synes jeg også.

Virker som de bare skal "melke" det siste ut av serien.

Skrevet

tja grei sesongstart dette her, men må si meg litt enig i at det blir litt lame at vi får se flashfowards insted of flashbacks :p men var en spennende og god episode

Skrevet

De heter Oceanic Six. Vi vet heller ikke alle som er døde, de andre som ble igjen på øya er opplagt i live. Så du antar ting som vi enda ikke har fått noen form for bekreftelse på der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...