Gå til innhold

Kjøpe Q6600? har E6600


Drunk_Panda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eventuelt Hirens, som har et utall forskjellige verktøy. Dog, med Ubuntu kan du kjøre OS fra CD-en, og sånt sett få tilgang på filsystemet ditt også. Har selv Hirens liggende, og den er helt genial til feilsøking.

 

EDIT: Fjernet link i påvente av vurdering fra mod om det er snakk om pirateware eller ikke.

Endret av tore_v1
Lenke til kommentar

for å få en avklaring på om det strider mot retningslinjene eller ikke. Jeg er av oppfatning av at det ikke gjør det, men jeg har rapportert det slik at en moderator kan vurdere dette, så slipper vi å bruke tråden på å diskutere hvorvidt det gjør det eller ikke. Trådstarter kan i alle fall trygt bruke en Ubuntu-cd for å kjøre memtest.

Lenke til kommentar

Det er litt vanskelig å vite hva du mener Tore når jeg ikke finner linken hverken i tråden eller i rapporteringen.

 

Redigert: Hirens inneholder vist piratkopier av en god del programmer etter det jeg har funnet ut. Da må vi takke nei til en link til den. Men du skal ha skryt for at du spurte først og vi fikk tid til å sjekke det ut. :thumbup:

 

Et lovlig alternativ til den er Ultimate Boot CD (UBCD). Den inneholder også et vell av nyttige verktøy, inkludert memtest86+.

 

Et annet lovlig alternativ er Overclockix. Det er en CD med en samling verktøy spesielt rettet mot overklokkere. Memtest86+ er den del av den også. Men denne distroen utvikles ikke aktivt lengre så den kan være noe utdatert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...