Gå til innhold

Noen som husker Under a killing moon?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, dette spillet hadde jeg helt glemt. Ett av mine første spill på CD-ROM (bortsett fra 7th Guest så klart :) ) . Husker jeg syns grafikken på dette spillet var helt konge!

Skrevet (endret)

hehe.. Ja, jeg husker Under a Killing Moon! :D

Tror faktisk jeg runda det, også.. Var jo på hele 4 CD'er, var det ikke?

Kjøpte også etterfølgeren, hva nå den het igjen.. The Pandora Directive?! Var det det det het? Det hadde 6 CD'er! ..rundet aldri det spillet, eller prøvde det så mye..

Det jeg ikke likte i spillet husker jeg, var når du skulle kikke oppi søppelbøtter, for da så man hvor 2D alt var! :p

:)

EDIT: hehe.. jeg hadde også det 7th Guest! :D

Endret av Bone
Skrevet

Haha, dette har jeg originalt hjemme. Var et kongespill.

Har faktisk prøvd å finne disse gamle "film"-spillene, så som oppfølgeren til Killing Moon, Phantasmagoria 1+2, Black Dahlia, var ganske mange av de på 5-6-7-8 CD'er da hype'n var som verst fra 95-99.

Kan sikkert ebaye det jeg har for 5k nå :D

Skrevet
hehe.. Ja, jeg husker Under a Killing Moon! :D

Tror faktisk jeg runda det, også.. Var jo på hele 4 CD'er, var det ikke?

Kjøpte også etterfølgeren, hva nå den het igjen.. The Pandora Directive?! Var det det det het? Det hadde 6 CD'er! ..rundet aldri det spillet, eller prøvde det så mye..

Det jeg ikke likte i spillet husker jeg, var når du skulle kikke oppi søppelbøtter, for da så man hvor 2D alt var! :p

:)

EDIT: hehe.. jeg hadde også det 7th Guest! :D

Apropos 7th guest:

http://www.youtube.com/watch?v=EeoUH1gc6OQ...feature=related

Hadde ikke Lucas Arts noen titler i denne perioden også? Noen som husker tittelen på det Star Wars-spillet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...